Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Ik wil binnenkort een nieuwe smartwatch kopen. Ik kom er alleen niet precies uit welke. Ik heb momenteel een Sony smartwatch 2, maar deze is aan vervanging toe.

Ik twijfel nu met name tussen de gear s2, Asus zenwatch 2 en de huawei watch.

Ik zou graag een smartwatch willen hebben waarmee ik (zonder 3g) ook gesprekken zou kunnen voeren. De huawei en de zenwatch kunnen dit met de 6.0.1. update. Het scherm en het uiterlijk zijn ook belangrijk voor mij. Dagelijks opladen is geen punt.

De gear s2 vind ik zelf een erg fijne bediening hebben en sluit goed aan bij mijn s7 edge. Nadeel is geen speaker. Tizen is voor mij niet per definitie een nadeel.

De huawei voldoet aan veel eisen, maar vind ik toch wel vrij prijzig.

De zenwatch is goedkoop, maar de bezels zijn een afknapper. Voordeel is wel de speaker functie.

Zijn er mensen met alternatieven of ervaringen? Ik zat zelf te denken aan een budget van maximaal 250.

Bedankt.

*De Motorola 360 is een beetje een afknapper vanwege de flat Tire en heeft geen speaker functie.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

• GeNiTaLiX
Het budget is verhoogd.. ik denk dat dat het dus toch maar de huawei watch gaat worden. Iemand andere tips of ervaring?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat is dat budget dan precies?

• GeNiTaLiX
Ik wil er nu wel 300 Euro aan uitgeven. Dacht dan aan de mesh versie van de huawei

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
De Huawei bevalt mij uitstekend, is echt geen miskoop!
Pagina: 1