Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:33
ik weet niet of het hier gevraagd mag worden ofzo maar ja Boeie.

Waarom zie ik overal staan als min punt aan de one plus 3 dat de Imei/warranty Sticker op de achterkant zit maar wat is daar een minpunt aan? Die stikker trek je er toch gewoon af of ben ik nou gek?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
theus555 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:51:
ik weet niet of het hier gevraagd mag worden ofzo maar ja Boeie.

Waarom zie ik overal staan als min punt aan de one plus 3 dat de Imei/warranty Sticker op de achterkant zit maar wat is daar een minpunt aan? Die stikker trek je er toch gewoon af of ben ik nou gek?
Als ie aan de voorkant zit, is het makkelijker, dan hoef je de telefoon niet steeds om te draaien als je hem wil lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
theus555 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:51:
Waar lees je dat dit een minpunt is? Verder is het gewoon een stikker die je eraf kan halen, dus lijkt me ook geen probleem verder.

offtopic:
Overigens is het niet de bedoeling om in je OP zinnen te zetten als: 'ik weet niet of het hier gevraagd mag worden'. Mocht je twijfelen over het plaatsen van een topic stuur dan een DM naar een van de moderators. Zie ook: Het algemeen beleid #achteraf.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 20-07-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
[quote]rens-br schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Waar lees je dat dit een minpunt is? Verder is het gewoon een stikker die je eraf kan halen, dus lijkt me ook geen probleem verder.

Bij sommige reviews zie ik dat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
theus555 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:34:
Bij sommige reviews zie ik dat staan
Dat begrijp ik, dat stond ook al in je OP. Bedoelde meer welke reviews en hoe komen ze tot die conclusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theus555
Ja die review kan ik niet zo snel meer vinden. Ik weet ook niet hoe ze tot die conclusie komen en waarom et een minpunt zou moeten zijn daarom deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Liever een sticker die eraf kan dan een lelijke print die er niet af kan...

Strava

Pagina: 1