Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kleine TABLET PC gezocht voor audio opnemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een kleine tablet of touchscreen PC om in mijn audio rack te bouwen.
het probleem is dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen met zoeken, Android en Apple vallen al buiten de boot want ik heb de volgende eisen:
Er moeten meerdere USB 2.0 (of hoger) poorten op zitten.
* Moet kunnen werken met externe geluidskaart (gitaareffecten processor & andere opname interface)
* output naar een beelscherm/toetsenbord/muis voor als ik thuis gebruik (meeren deel van het gebruik zal on the road zijn)
*Audio out en input

Afmetingen maken me niet heel veel uit maar i.v.m. ruimte is kleiner gewenst. Het hoeft daarom ook niet een apparaat van Duizend euro te zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
* Windows of Linux achtig iets (as long as it gets the job done)
*ACOUSTICA MIXCRAFT 7 moet er op kunnen draaien
*Vox Tonelab ST, (gitaar effecten processor is in feite externe geluidskaart.)
*Nog nader te bepalen externe geluidskaart voor opname vocalen

Ik heb gedacht aan minilaptops maar het uitklappen van toetsenborden zit giga in de weg.
Als het in een 19" rack past zou ge-wel-dig zijn. maar is geen vereiste.

Een duwtje in de juiste richting zou fijn zijn!
DANK jullie wel

Ik hoop dat ik op de goeie forum zit, if not let me know en wel gemeende excuses!

Alle reacties

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
Hier is een linkje met een aantal tablets die ook USB 2.0 bezitten. Ik heb geen ervaring met de externe geluidskaart e.d. dus je moet zelf even kijken of die daarmee corresponderen.
https://tweakers.net/cate...x8E7ifOckB-7WSpntdI-p1voD

Misschien kun je echter beter gewoon een laptop nemen?

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx! Dit helpt me al een heel end op weg! bij een laptop zit het toetsenbord gigantisch in de weg, vandaar dat ik deze oplossing zoek!