Toon posts:

GPL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie speelt het ???

en wat is jullie snelste tijd op watkins glenn ???
die van mij 1.09.26 !! maarja dat kan nog veel sneller

Verwijderd

Topicstarter
GPL = Grand Prix Legends !!

voor de duidelikheid

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
Grin mijn snelste tijd op WG was 15 sec :( omdat mijn motor het begaf :( ..

Was weer eens vergeten te schakelen :(

Maar dat zal je wel niet bedoelen met de snelste tijd :(

Mijn snelste tijd is 58 sec MET stuur

IK speel hem wel op PRO hoor

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

58 seconden???? das erg snel maar ik ben bang dat dat niet kan.
ik rijd 1:05 daar en et wereld record zal 1:03 ofzo zijn.

• ravw
Het is ook de enige baan die ik rij .. die andere vind ik niet echt leuk.

Silverstine rij ik ook erg vaak.

Maar WG is echt mijn baan :)

Met GPL.

Met GP3 of een ander GP spel is het Monza ( uit 1999) dus nog met die oude bocht er in .

Dus de eerste bocht links af ipv rechts af

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Monza 1:32:nogwattes

En dat 1x, verder rond de 1:33:50 als ik mijn best doe, sneller ga ik niet want ik vlieg elk rondje wel een keer uit de bocht |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ravw
Daarom vind ik die monza van GPL ook niet leuk want die kan ik niet dromen die andere wel

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op dinsdag 26 juni 2001 19:10 schreef Blackhole het volgende:
Grin mijn snelste tijd op WG was 15 sec :( omdat mijn motor het begaf :( ..

Was weer eens vergeten te schakelen :(

Maar dat zal je wel niet bedoelen met de snelste tijd :(

Mijn snelste tijd is 58 sec MET stuur

IK speel hem wel op PRO hoor
Grapjas :)

Mijn iRacing profiel

• ravw
Op dinsdag 26 juni 2001 22:36 schreef collin het volgende:

[..]

Grapjas :)
????? waarom grapjas :)

15 sec was niet leuk staat ik eindelijk eerste op de start en dan zo iets mee maken . ..

En dan durf jij tezeggen grapjas :(

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
het is wachten op Lister :)

• ravw
Maar ff een vraagje met welke autos rijden jullie want ik heb er wel een patch op staan van het jaar 2000 dus die bakken gaan iets harder hoor ... want ik weet niet welke tijd ik haal met die er standaard in zitten :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 22:20 schreef Blackhole het volgende:
Daarom vind ik die monza van GPL ook niet leuk want die kan ik niet dromen die andere wel
Monza is juist een beginnersbaan! Ik vind hem het makkelijkst.
Op dinsdag 26 juni 2001 23:04 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
het is wachten op Lister :)
>:) :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• collin

collin

Who da man !!

Op dinsdag 26 juni 2001 23:54 schreef Blackhole het volgende:
Maar ff een vraagje met welke autos rijden jullie want ik heb er wel een patch op staan van het jaar 2000 dus die bakken gaan iets harder hoor ... want ik weet niet welke tijd ik haal met die er standaard in zitten :)
haha! dat grapjas sloeg dus op je rondje van 58 sec :) en nou kom je met patches voor auto's van 2000 :):) grapjas :+ beetje duh dat je 58 sec. rijdt dus.

Lister laat idd lang op zich wachten :)

Mijn iRacing profiel

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En dat terwijl hij zo snel was bij de vorige posts :)

Watkins Glen: 1:06:90, maar je kan beter gewoon op GPLRank kijken ofzo.

Blackhole: 58 seconden kan gewoon niet, per definitie onmogelijk. Of je moet je replay opsturen naar GPLRank en daar laten certificeren. Dan heb je het wereldrecord namelijk met een secondje of vijf verbeterd.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Hoei!

Even met de search kijken welk pro-gpl verhaal ik nu weer kan copy-pasten:)

58 seconden op Glen kan niet, en je kan ook niet met 2000-wagens 58 seconden rijden want je kan de physics niet veranderen.

WR is 1.03.2 ofzo, ik doe slecht 1.04.9 in een Eagle.

Heusinkveld Engineering

• ravw
GRIN 58 sec is mogelijk alleen het is niet echt helemaal eerlijk gedaan hoor :)

Maar als je hem echt normal rijd kom je denk ik ook op de 1 min en 5 a 6 sec terecht :)

Bij WG kan je een kleinstukje afsnijden waardoor je het wel red :)

..want bij mij maak het niet uit hoe je rijd als je maar de snelste tijd heb :)

• collin

collin

Who da man !!

Op woensdag 27 juni 2001 17:05 schreef Blackhole het volgende:
GRIN 58 sec is mogelijk alleen het is niet echt helemaal eerlijk gedaan hoor :)

Maar als je hem echt normal rijd kom je denk ik ook op de 1 min en 5 a 6 sec terecht :)

Bij WG kan je een kleinstukje afsnijden waardoor je het wel red :)

..want bij mij maak het niet uit hoe je rijd als je maar de snelste tijd heb :)
wanneer geef je nou es toe dat je gewoon zit te liegen? eerst 2000 cars en nu afsnijden? ROFL!! :)

Mijn iRacing profiel

• LoneRanger
  • Niet online
Mijn bescheiden tijden dan maar,
WG 1:11.82 [speel ik niet zo vaak, laatste bocht rem ik altijd te laat :( ]

Monza 1:34.02 [leuk circuit om het spel mee te beginnen]

Silverstone 1:37.71 [Ben nog niet zolang op dit circuit maar tot nu toe mijn favo circuit]

Dit alles natuurlijk met stuur en in mijn witte Murasama :)

Laatst de Nürenberg-ring geprobeerd en dat duurde best lang, regelmatig gespind bla je kent dat wel.
Kom ik op een gegeven moment de leiders tegen in de verkeerde richting, kennelijk me richtingsgevoel kwijt geraakt onderweg :) [of zij natuurlijk :P ]

Only fools are enslaved by time and space.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik vind het geluid van die game echt super! :) Lekker keihard door mijn versterker! Verder wel een beetje verouderd maar wel leuk.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 27 juni 2001 20:50 schreef EvilFox het volgende:
Ik vind het geluid van die game echt super! :) Lekker keihard door mijn versterker! Verder wel een beetje verouderd maar wel leuk.
Speel jij dat ? :P

• ravw
Op woensdag 27 juni 2001 19:42 schreef collin het volgende:

[..]

wanneer geef je nou es toe dat je gewoon zit te liegen? eerst 2000 cars en nu afsnijden? ROFL!! :)
IK heb heb helaas geen bewijs. :( want het is al een tijd geleden dat het is gebeurd . anders had ik zeker mijn replay er op gezet of foto .

Maar zijn er nog meer mensen die rijden met de auto s van 2000 of niet. ( alleen wel met die oude vorm dan :)

neem dan wel een groot stuk van het asvald mee wat daar lig ... je zal zien dat het iets opleverd :)

Want normaal moet je voor die bocht aardig remmen maar dat hoef dan niet zo meer

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
[newbie mode]
speel nu +- 3 dagen gpl, nog een beetje de circuits aan het verkennen...

1.10.nogwat op WG.. :)

1.33 nogwat op Monza

45 minuten op nurenburg :) (t@ring wat is die lang..)

en me stuurtje is gaar :(

Verwijderd

blackhole: en ben jij er trots op dat jij met cheaten een 58'er rijd? dan ben je wel erg zielig hoor.

Greetz Toyo-

• ravw
Op woensdag 27 juni 2001 22:16 schreef Toyo het volgende:
blackhole: en ben jij er trots op dat jij met cheaten een 58'er rijd? dan ben je wel erg zielig hoor.

Greetz Toyo-
Het is geen cheaten hoor gewoon een stukje af snijden .. maar oke eerlijk is het niet echt .. en trots ach nee hoor dat ben ik niet.
want het gaat mij niets aan ..
Ik ben alleen trots als ik eens in een net werk zit en dan win. :) ( maar dan maak het ook niet uit met welk spel

Maar als ik win van de Pc dan ga ik echt niet uit mijn dak hoor ..
Misschien 15 jaar geleden wel maar de lol is er nu wel een beetje van af hoor.

Daarom speel ik ook alleen nog maar sim games

Ben nu dus ook bezig met OF en FS2000 pro en MS TS

• Lister_Storm
"TIP 1 de bocht die je heel goed kan afsnijden is de THE LOOP als je het goed doet kan je er 2 a 3 sec op winnen"

Met afsnijden ben je helemaal niet sneller in GPL. Als jij gaat afsnijden bij the Loop ben je hoe dan ook altijd langzamer dan dat je gewoon rijdt. Je loopt gewoon uit je nek te kleppen.

Je verliest daarbij ook nog eens teveel snelheid voor het daaropvolgende rechte stuk.

Heusinkveld Engineering

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45
sinds wanneer kun je de GNU General Public License spelen :? ;)

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

• ravw
Ik ben het weer ff aan het proberen ,ik heb nu alleen een nadeel ik heb geen stuur :(

Maar ik rij nu wel rondjes van 1.08 min ruim
maar dan wel gewoon op de baan blijven zonder af snijden :(
Met stuur zou je toch een paar sec sneller moeten zijn :)

Ik kan nu niet met stuur spelen omdat hij het niet meer doet :( Gemold met sportcar GT

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 20:57 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK heb heb helaas geen bewijs. :( want het is al een tijd geleden dat het is gebeurd . anders had ik zeker mijn replay er op gezet of foto .

Maar zijn er nog meer mensen die rijden met de auto s van 2000 of niet. ( alleen wel met die oude vorm dan :)

neem dan wel een groot stuk van het asvald mee wat daar lig ... je zal zien dat het iets opleverd :)

Want normaal moet je voor die bocht aardig remmen maar dat hoef dan niet zo meer
lijkt me een beetje raar
je zegt eerst dat je zonder afsnijden een 1.05 rijdt en dat - 2 a 3 seconde = 1.02 of 1.03 maarja als jij eeen 58 seconde rijdt met codes of foetelen dan moet je dat zelf weten !!

• Lister_Storm
Het is gewoon onmogelijk

Afsnijden in GPL brengt je niks. Door het gras verlies je teveel snelheid..

dat ik hier uberhaupt op inga. Wereldrecord is 1.03.1 ofzo.

Heusinkveld Engineering

• ravw
Op woensdag 04 juli 2001 12:49 schreef Toine_Mierts het volgende:

[..]

lijkt me een beetje raar
je zegt eerst dat je zonder afsnijden een 1.05 rijdt en dat - 2 a 3 seconde = 1.02 of 1.03 maarja als jij eeen 58 seconde rijdt met codes of foetelen dan moet je dat zelf weten !!
zeg ook niet dat ik het leuk vind hoor want als je eerlijk en wedstrijd aan het gemen ben dan moet je het ook niet doen hoor .. want ik denk dan ook dat ikdan veel hoger uitkomt hoor ..ik denk dat ik dan wekl rond de 1 ,04 a 5 zit hoor ( met stuur zonder is 1,08 a 9

Afsnijden in GPL brengt je niks. Door het gras verlies je teveel snelheid.......

Ik rij niet over gras ( heel klein stukje misschien maar dat is teklein om er echt snelheid door te verliezen hoor want ik zeg eerder al dat ik gewoon op de binnen baan rijd van The loop daar zit nog een groot stuk asvalt

• Lister_Storm
Praat niet zo dom man

dat is gewoon een halve chicane die je dan neemt. Je kan daar never nooit sneller zijn als door gewoon door de Loop te rijden.

58 seconden kan niet, en als jij met dat stukje afsnijden sneller bent, dan ben je wel heel heel heel erg slecht in de 'gewone' loop.

Heusinkveld Engineering

Pagina: 1