Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19
Ik wil graag facebook verwijderen, maar ik zou wel graag de historie willen backuppen. Mijn timeline met reacties, mijn foto's, foto's waarin in getagged ben, reacties op deze foto's en de gesprekken uit de chat.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: http://www.softwarehow.com/download-facebook-albums-photos/
Ik heb een aantal tools geprobeerd via Google en of Chrome plugin, maar de meesten werken niet meer na 2015 en/of zijn hele lage kwaliteit in de foto's die gedownload worden.
Ik kan bijv. ook iets gebruiken als een crawler als Offline Explorer.
Facebook ondersteunt ook een eigen export, deze bevat de chats, maar niet afbeeldingen waar ik in getagged ben en eventuele reacties op die foto's.

Wat dus nog resteert, is een goede optie om fotos van mij, en foto's waar ik in getagged ben en mijn timeline te downloaden mét reacties. Heeft iemand een goede tip?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 22:38

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Van https://www.facebook.com/help/302796099745838:

To download a copy of your Facebook data:
Click arrow down at the top right of any Facebook page and select Settings
Click Download a copy of your Facebook data below your General Account Settings
Click Start My Archive

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19
DynaMikeY, die optie heb ik al gebruikt, maar zoals beschreven hierboven geeft dit niet de foto's waar ik in getagged ben en ook niet de reacties op foto's. Die zou ik er ook graag bij hebben!

PS: Ik zie iig nu wel dat het mijn foto's en reacties weergeeft, maar geen foto's in de timeline plaatst. Ook de kwaliteit is niet de hoogste kwaliteit, maar opzich ook wel weer voldoende.