Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnhgm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 14:34
Beste,

Dit is een onderwerp waarvan ik hoop dat de deskundigen in het forum hier een oplossing voor kunnen aandragen.

Ik wil geluid op plaats A 800 meter verder op plaats B weer laten horen. Gaat om een soort van radio rapportage.
Afstand is echter te groot om het via een kabel te doen of met behulp van een draadloze microfoon.
Wil er daarom twee telefoons tussen zetten en het geluid daarmee overdragen.
De duur van de activiteit is ca. 3 uur. Apparaatjes die op batterijen werken en niet ook gelijk opgeladen kunnen worden vallen daardoor al af.

Op de locatie A maak ik gebruik van een microfoon gekoppeld aan een audio installatie. De uitgaande LINE-OUT van de audio installatie wil ik gebruiken als ingang voor de zendende telefoon. Dit moet dan over de MIC-IN naar binnen.
Maar ik wil liever niet mijn microfoon ingang opblazen. Wil er als het niet direct kan er dus wat tussen hebben zodat ik het LINE-IN signaal kan terugbrengen tot de proporties van een MIC-IN signaal.

De vraag is:
* Wat is daarvoor beschikbaar?
* Als het anders kan bijvoorbeeld via BlueTooth of USB dan hoor ik dat ook graag.

Ik heb hier al contact over gehad met een audio leverancier maar die kwam niet echt tot een oplossing. Voor audio zijn er hele dure oplossing beschikbaar maar een beetje verlies aan kwaliteit van het geluid daar lig ik niet wakker van.

Alternatief voor ontvangst geluid zou USB-OTG kunnen zijn maar daar ben ik pas sinds kort op gekomen en ik heb me nog niet verdiept in wat dit dan wel precies is en kan.

Alvast bedankt voor je reactie.
Jan

[ Voor 0% gewijzigd door jnhgm op 19-07-2016 11:21 . Reden: schrijffout ]