Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar een nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mede-Tweakers. Ik ben zoals jullie al raden, op zoek naar een nieuwe laptop.. Laptop zal elke dag meegenomen worden naar school dus bouwkwaliteit en accuduur zijn belangrijk in deze keuze.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal vooral worden gebruikt voor school, verder zullen er de huis tuin en keuken(Office) applicaties op worden gedraaid. Af en toe een game spelen, zoals Overwatch of CS;GO. Dit hoeft wat mij betreft niet op ultra/high settings.

Wat is je budget?
Heb niet echt een budget in gedachte, wil gewoon een degelijke laptop die tevens ook future-proof is. Schatting van het budget ligt rond de €1600, mocht er een laptop zijn die er met kop en schouders bovenuit steekt ben ik bereid meer te betalen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, laptop zal ik elke dag mee naar school nemen. Goede accuduur is ook van belang, en hoe lichter de laptop hoe beter.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet een bepaalde voorkeur qua merk, wel moet de laptop van goede bouwkwaliteit zijn.

Wat ik al gevonden heb:
pricewatch: Dell XPS 15 9550-7686
Echter staat het model waar miin oog op viel niet in de pricewatch.. Mijn oog is gevallen op de versie zonder QHD scherm, met i7, 8 GB RAM, 256 GB SSD en 84 W/u batterij. Deze kost momenteel op de Dell website €1549.

pricewatch: HP Omen 15-ax025nd

Mochten jullie nog andere suggesties hebben hoor ik dit natuurlijk graag!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-11 15:13
Geef ook nog even aan wat voor jou betreft de ideale grootte is; "hoe lichter de laptop hoe beter" -> dan krijg je al snel suggesties voor een 13" laptop, maar weet niet of je dat fijn vindt om naar te kijken.. ook de verhouding mbt de accuduur vs gewicht; een grotere accu is meestal ook zwaarder (wat heeft prioriteit?)