Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 23:17
Goedemorgen GoT,

Ik heb nu al een aantal jaar de Trust GXT340. Hier speel al een hele tijd mee en sinds een tijd heb ik last van het volgende:

Tijdens het spelen van o.a. BF4 en BF Hardline heb ik het probleem dat mijn audio helemaal wegvalt. Hiermee van ook mijn microfoon helemaal weg. Nu heb ik de koptelefoon al een keer terug gebracht en heb ik een nieuwe gekregen en deze deed het weer goed. Nu na een tijdje heb ik weer hetzelfde probleem.

De audio valt helemaal weg en komt na een tijdje vanzelf weer terug, jammer genoeg is dit geen vaste periode. Ik heb al geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren en de audio instellingen gecontroleerd. Hier kon ik verder niets vinden.

Ik hoop dat jullie een idee hebben,

Greetz,

Thijs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De laatste keer dat je dit probleem had, had je ook een goede oplossing deze lijkt mij hier weer van toepassing. ;)

Is ook niet voor niks dat ze zeggen: Never trust Trust.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
-The_Mask- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:37:
De laatste keer dat je dit probleem had, had je ook een goede oplossing deze lijkt mij hier weer van toepassing. ;)

Is ook niet voor niks dat ze zeggen: Never trust Trust.
Ik neem aan dat je doelt op het terug brengen van de headset? Jammer genoeg valt deze al buiten de garantie nu en ik wil het eerst proberen op te lossen voordat ik overga op een andere headset. De headset zelf is niets mis mee als deze gewoon werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Dat is jammer. Welke USB poorten gebruik je? Voorkant of achterkant? Als je de voorkant van de behuizing gebruikt, steek hem dan eens achterin

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Ik vermoed eerlijk gezegd iets in de trent van een kabelbreuk. Dit is de eenvoudigste oorzaak van "soms wel, soms niet" geluid. Waarschijnlijk kun je het probleem reproduceren door voorzichtig wat aan de kabel te bewegen als deze het wel doet. Hier is helaas weinig aan te doen buiten de kabel vervangen.

EDIT: Hmm, dat is wel vreemd als het inderdaad een USB headset is. Wat gebeurd er op een andere poort of aan een powered USB hub?

[ Voor 17% gewijzigd door Xudonax op 19-07-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
-The_Mask- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Dat is jammer. Welke USB poorten gebruik je? Voorkant of achterkant? Als je de voorkant van de behuizing gebruikt, steek hem dan eens achterin
Xudonax schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Ik vermoed eerlijk gezegd iets in de trent van een kabelbreuk. Dit is de eenvoudigste oorzaak van "soms wel, soms niet" geluid. Waarschijnlijk kun je het probleem reproduceren door voorzichtig wat aan de kabel te bewegen als deze het wel doet. Hier is helaas weinig aan te doen buiten de kabel vervangen.

EDIT: Hmm, dat is wel vreemd als het inderdaad een USB headset is. Wat gebeurd er op een andere poort of aan een powered USB hub?
Ik heb een tijdje gespeeld met de headset aan het frontpaneel maar toen ik een ander bureau plaatste heb ik deze op de achterkant aangesloten. Op de standaard USB 2.0 poort. Volgens mij blijft de spanning ook op die poorten staan zodra de pc uit staat. Zou het uitmaken of ik USB 3.0 of USB 2.0 gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Stekker eraf knippen, nieuwe bestellen of halen (kost iets van 2€ met tule) en eraan jassen. Je kan drivers installeren totdat je een ons weegt, maar als je een kabel breuk hebt gaat dat je never nooit niet helpen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Zo maar de stekker eraf knippen zonder enig idee te hebben of je een kabelbruik hebt en al helemaal niet weet waar die dan zou zitten, lijkt mij niet echt goed advies...

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
Ik denk niet dat het kabelbreuk is aangezien je dan ook storing zou horen zodra de kabel beweegt.. En tijdens het gamen zit je nagenoeg stil.

Ik heb de drivers nogmaals opnieuw geïnstalleerd en nu draai ik al weer even zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

kalekat schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:32:
Ik denk niet dat het kabelbreuk is aangezien je dan ook storing zou horen zodra de kabel beweegt..
Niet bij een USB headset. Die doet het, of doet het niet. Als 'ie uitvalt door een slechte verbinding, kan het ook zomaar zijn dat hij pas weer 'wakker wordt' als er een soort activatiesignaal vanuit de software wordt verstuurd en dat wiebelen aan de kabel niet altijd (direct) helpt. Maar goed, ik weet niet zeker of dat op die manier werkt dus proberen proberen proberen zou ik zeggen.
Pagina: 1