Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boybonker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
Beste Forumleden,

Sinds enige tijd ervaar ik probleem met het opnemen van opnames op mijn GoPro, deze gebruik ik somds als dashcam en merk dat hij niet de volledige rit opneemt.

De eerste 10 a 20 minuten worden netjes opgenomen, hierna mist er een tussendeel en pakt hij de laatste 5 minuten weer netjes mee. Mocht ik de GoPro aansluiten op de PC dan zie ik ook dat hij een 2 mp4 files heeft gemaakt, eentje van 1.85GB en één van 300 MB, hij knipt dit dus automatisch. Hier heb ik zelf iedergeval niets voor ingesteld.

De accu is gewoon intact, deze is dus niet leeg gegaan tijdens de rit. Ook de SD kaart heeft nog ruime capaciteit.

Hebben jullie enig idee ? :P

Groet,

Boy.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:03
boybonker schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:44:
.....,.............eentje van 1.85GB en één van 300 MB, hij knipt dit dus automatisch...........
Dit is waarschijnlijk de bestandslimiet van 2GB die door GoPro is ingesteld. Hierna wordt een nieuw bestand aangemaakt wat zonder haperingen zou moeten volgen. Bij veel actioncams is deze limiet ingesteld.
Waarom 2GB en geen 4GB (fat32)?
Dat heeft waarschijnlijk weer te maken met oa de data streamingslimiet naar je telefoon via wifi..