Huawei heeft de Y5II aangekondigd: een budgetsmartphone met 5"-scherm. Het toestel moet zich onderscheiden met een flitser voor de frontcamera en een knop aan de zijkant die gebruikers zelf kunnen toewijzen aan toepassingen. De Huawei Y5II is de opvolger van de Y5 van vorig jaar, met een aantal gewijzigde specificaties. De opvolger beschikt over een 5"- in plaats van 4,5"-scherm en de resolutie is verhoogd van 480x854 pixels naar 1280x720 pixels. Het toestel beschikt over een 8-megapixelcamera en een 2-megapixelvariant aan de voorzijde, die vergezeld wordt door een led-flitser voor het maken van selfies bij slechte lichtomstandigheden. Verder bevat het toestel een 'Easy Key'. Dit is de naam van een toets aan de zijkant die de gebruiker op drie verschillende manieren kan bedienen. Het is mogelijk om een enkele keer te drukken, lang in te drukken of te dubbelklikken. Aan deze drie acties kunnen gebruikers een functie koppelen, zoals het starten van een bepaalde app. Huawei heeft de smartphone van 1GB ram en 8GB opslaggeheugen voorzien en dit laatste is uit te breiden via het micro-sd-kaartslot. De processor is de MediaTek MT6735P-quadcore met een snelheid van 1,3GHz. De accucapaciteit bedraagt 2200mAh en het gewicht is 135 gram. De fabrikant maakt de smartphone beschikbaar voor een adviesprijs van 119 euro in het zwart, wit en goud.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Leuke telefoon echter bij mij klopt er iets niet met 8 GB opslag.
Toestel geeft aan dat er 8 GB opslag in zit echter hij geeft maar 4 GB aan.
Er is ongeveer 2,2 GB geïnstalleerd en nog maar 1,79 GB vrij.
Is dit ergens in te stellen?
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Dat is meestal (eigenlijk altijd) zo. 8GB is maar 7,8GB o.i.d. Vervolgens snoept Android er zelf ook nog wat ruimte weg, in dit geval zo'n 3,8GB en je hebt dan maar 2.2GB vrij voor eigen gebruik.klump4u schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:45:
Leuke telefoon echter bij mij klopt er iets niet met 8 GB opslag.
Volgen mij zag ik bij de mm er eentje liggen voor 99€ maar met meer geheugen.. Kan dat?
Ronald van Doorn
Zat daar niet een gratis SD kaart bij o.i.d.?rdoorn schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:09:
Volgen mij zag ik bij de mm er eentje liggen voor 99€ maar met meer geheugen.. Kan dat?
Twee vragen ahv dit toestel:
1) Waar zit bij Huawei de app drawer verstopt?
2) Heeft iemand WiFiSpots van Ziggo werkende? Zie sdk1985 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9".
1) Waar zit bij Huawei de app drawer verstopt?
2) Heeft iemand WiFiSpots van Ziggo werkende? Zie sdk1985 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9".
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Die heeft Huawei (of eigenlijk de EMUI schil) niet. Alle apps staan gewoon op je bureaublad. Andere launcher installeren als je wel een app drawer wilt. Nova Launcher bijvoorbeeld.sdk1985 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:33:
Twee vragen ahv dit toestel:
1) Waar zit bij Huawei de app drawer verstopt?[/MESSAGE].
[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 06-11-2016 11:59 ]
Voor de zekerheid heb ik even in de mediamarkt geprobeerd het Ziggo certificaat te openen op de Y5 II, Y6 II en de P8 lite. Bij de Y5 II en de Y6 II lukte dat niet. Bij de P8 lite ging het wel!
Ik heb vandaag Huawei dus maar een mailtje gestuurd mbt het niet kunnen lezen van deze certificaat bestanden.
Ik heb vandaag Huawei dus maar een mailtje gestuurd mbt het niet kunnen lezen van deze certificaat bestanden.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Pagina: 1