Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Dual-Sim telefoon met uitbreidbaar geheugen (dus 2 sims + SD) voor niet te veel geld.
Wat is je budget?
Ongeveer 150-200, max 250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Liefst redelijk stock android, een toestel dat naar de toekomst toe voorlopig ondersteund blijft worden met updates. Ik zal gebruiken voor browsen, appen, facebook, (simpele) games, fotos nemen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wileyfox Swift, kijk ook naar de nieuwe Wileyfox Spark+, Wiko Fever 4G (special edition?).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke alternatieven zien jullie?
Hoe zijn jullie ervaringen met de door mij genoemde, minder bekende, merken?
Ik heb de recente artikelen op tweakers gelezen waarin de wileyfox als winnaar uit de bus kwam.
Eventueel toch de stap naar het middensegment maken? Is it worth it? Ik dacht hierbij aan de honor 5X (software?), al zie ik ook de video van all about phones die deze niet laat winnen van de wiko fever 4g: YouTube: Wiko Fever 4G vs Honor 5X review (Dutch).
Off topic vraag: Hoe zit het met launchers? Zijn die het antwoord op klachten over de software van bijvoorbeeld Huawei (EMUI)?
Ik zoek een?
Dual-Sim telefoon met uitbreidbaar geheugen (dus 2 sims + SD) voor niet te veel geld.
Wat is je budget?
Ongeveer 150-200, max 250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Liefst redelijk stock android, een toestel dat naar de toekomst toe voorlopig ondersteund blijft worden met updates. Ik zal gebruiken voor browsen, appen, facebook, (simpele) games, fotos nemen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wileyfox Swift, kijk ook naar de nieuwe Wileyfox Spark+, Wiko Fever 4G (special edition?).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke alternatieven zien jullie?
Hoe zijn jullie ervaringen met de door mij genoemde, minder bekende, merken?
Ik heb de recente artikelen op tweakers gelezen waarin de wileyfox als winnaar uit de bus kwam.
Eventueel toch de stap naar het middensegment maken? Is it worth it? Ik dacht hierbij aan de honor 5X (software?), al zie ik ook de video van all about phones die deze niet laat winnen van de wiko fever 4g: YouTube: Wiko Fever 4G vs Honor 5X review (Dutch).
Off topic vraag: Hoe zit het met launchers? Zijn die het antwoord op klachten over de software van bijvoorbeeld Huawei (EMUI)?