Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Voor een iPhone 6 Plus waar ik het scherm van moet vervangen ben ik op zoek naar een nieuwe LCD. Voor een 5s dit ook gedaan, daar viel me op dat de kleuren wat fletser waren en wit minder wit.

Iemand voor een 6 Plus al eens een scherm vervangen en tips welke te kopen? Op Ebay staat keuze zat, het budget ligt rond de 100 euro (aankoop + verzenden), maar dat is plaatjes kijken. Wat ervaring van mensen met zelf gefixte schermen zou handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Gewoon door Apple laten repareren,
Ben je 150€ kwijt voor een compleet lcd met alle onderdelen in het lcd die gelijk vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
frankym schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:24:
Gewoon door Apple laten repareren,
Ben je 150€ kwijt voor een compleet lcd met alle onderdelen in het lcd die gelijk vervangen worden.
Daarbij heb je op die reparatie gewoon garantie op het scherm en de rest van de onderdelen. Als je zelf gaat zitten prutsen vervalt sowieso te garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:40
Precies. Plus je hebt de kans dat je een imitatie scherm koopt. Dit gaat je alleen maar ellende opleveren.
Via Apple laten doen, dan weet je dat het goed en netjes gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je weet zelfs 99,9% zeker dat je een imitatie scherm koopt, ook bij degene waar je wat meer betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door EValentino op 20-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:07

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Ik wilde het ook zelf doen met een IPhone 6 plus, maar zag door de bomen het bos niet meer. Heel veel aanbieders met "genuine" Apple parts maar evenzoveel negatieve reactie's van kopers.

Toen maar eens gaan kijken bij Cardservices omdat ik daar meerdere keren een hele fijne gebruikerservaring heb gehad. Aangezien ik momenteel niet altijd een auto tot mijn beschikking heb was het niet echt makkelijk om (in mijn geval) naar Zwolle te komen. Daarbij komt dat je niet op de reparatie kunt wachten.

De medewerker van Cardservices kwam met de optie om direct contact met Apple op te nemen.

Na alle gegevens door genomen te hebben met de medewerker van Apple werd mijn toestel op maandag opgehaald door een koerier (Ups), via de site van Apple kun je vervolgens het reparatieproces volgen. Op dinsdag was de status verandert naar "toestel retour naar afzender", om vervolgens woensdag dezelfde koerier met mijn iPhone te treffen.
Voortreffelijke service, snel en heel betrouwbaar.

Kosten €148,10 (incl btw en verzendkosten)

Enig puntje om rekening mee te houden; Apple vraagt voor deze service een betaling met een creditcard. (Er wordt een vooraf bepaald bedrag "gereserveerd" voor als er andere schade wordt geconstateerd. Na reparatie wordt het teveel geïnde bedrag teruggestort).

Nokia verzamelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Joey_k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:55:

De medewerker van Cardservices kwam met de optie om direct contact met Apple op te nemen.

Na alle gegevens door genomen te hebben met de medewerker van Apple werd mijn toestel op maandag opgehaald door een koerier (Ups), via de site van Apple kun je vervolgens het reparatieproces volgen. Op dinsdag was de status verandert naar "toestel retour naar afzender", om vervolgens woensdag dezelfde koerier met mijn iPhone te treffen.

Enig puntje om rekening mee te houden; Apple vraagt voor deze service een betaling met een creditcard. (Er wordt een vooraf bepaald bedrag "gereserveerd" voor als er andere schade wordt geconstateerd. Na reparatie wordt het teveel geïnde bedrag teruggestort).
Ik weet het niet hoor, maar dat zijn feiten van algemene bekendheid, voor een ieder vrij toegankelijk op het web. https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing O-)

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Joey_k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:55:
Ik wilde het ook zelf doen met een IPhone 6 plus, maar zag door de bomen het bos niet meer. Heel veel aanbieders met "genuine" Apple parts maar evenzoveel negatieve reactie's van kopers.

Toen maar eens gaan kijken bij Cardservices omdat ik daar meerdere keren een hele fijne gebruikerservaring heb gehad. Aangezien ik momenteel niet altijd een auto tot mijn beschikking heb was het niet echt makkelijk om (in mijn geval) naar Zwolle te komen. Daarbij komt dat je niet op de reparatie kunt wachten.

Wel belangrijk om te weten dat deze zogeheten Express Replacemebt tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar plaatsvindt als je AppleCare+ op je iPhone hebt afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:07

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Volkan1984 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:09:
[...]

Wel belangrijk om te weten dat deze zogeheten Express Replacemebt tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar plaatsvindt als je AppleCare+ op je iPhone hebt afgesloten.
Euhm, ten eerste dacht ik er goed aan te doen om mijn persoonlijke ervaring te delen.

Ten tweede, ik heb geen Applecare+ afgesloten....

Nokia verzamelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Idd. Hetgeen wat de OP ervaren heeft is de normale service bij Apple. Voor alle klanten.

Express replacement is dat ze je een vervangend toestel sturen en dat ter plekke (bij de courier) met je omruilen voor je oude toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Joey_k schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:46:
[...]

Euhm, ten eerste dacht ik er goed aan te doen om mijn persoonlijke ervaring te delen.

Ten tweede, ik heb geen Applecare+ afgesloten....
Waar zei ik dat je er niet goed aan deed om je persoonlijke ervaringen te delen? Ik denk dat je me verwart met iemand anders. En wellicht dat ik het verkeerd gelezen heb; ik dacht echt dat je het over Express Replacement had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat was inderdaad ook mijn probleem.

Ik had geen zin om naar een Apple repair punt te gaan en heb het toestel bij de Media Markt laten maken. Was met 30 minuten klaar.

Prima gedaan, scherm kwaliteit is exact hetzelfde als het origineel.
Pagina: 1