Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Hoi Hoi,

Aangezien ik binnenkort naar een huisje verhuis, krijg ik daar m'n eigen 'mancave' :)

Daar zou ik m'n huidige receiver (Sony STR DN 1050) plaatsen in combinatie met klipsch speakers (die ik nog in reserve heb staan van vroeger). Momenteel staat deze sony STR DN 1050 in de living in combi met klipsch reference speakers en ben daar zeer tevreden van.

Aangezien er dus 1 receiver uit de living zal verdwijnen naar de mancave, moet er dus een nieuwe komen voor de living. Aangezien ik tevreden ben m'n sony receiver, dacht ik meteen om de nieuwste opvolger aan te schaffen namelijk de STR DN 1070. Helaas is hier nog weinig over te lezen (wel vreemd)?)...

Gisteren was ik even aan het surfen en zag ook meteen dat de Onkyo RZ 800 redelijk meevalt qua prijs maar ik ben geen Onkyo fan omdat ik toch al redelijk wat negatieve commentaar heb gelezen omtrent dit merk (snel warm worden receiver etc).

Daarom vroeg ik mij af of ik toch voor de sony zou gaan of voor een ander alternatief binnen een budget van max 800 euro... (ok de RZ 800 is 849 maar swat :p)
Wat wel belangrijk is, is dat deze HDR ondersteund aangezien m'n Samsung televisie in staat is om deze weer te geven + met de nieuwe Xbox One S enzo in het verschiet is dit mss toch wel handig om reeds een receiver te hebben die dit signaal kan doorsturen.

Alvast bedankt voor jullie input :)