Beste tweakers,
Aanschaf videokaart.
Op het moment ben ik nu al meer dan 2 jaar in het bezit van een`Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Tri-X'. Aangezien het op het moment mee zit, zit ik te kijken voor een upgrade naar een nieuwe videokaart. Na informatie te hebben opgezocht op het internet en goed overlegd te hebben met een maatje van me zie ik helaas door alle bomen door het bos niet meer. Daarom hoop ik dat een mening van een tweaker mij verder kan helpen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €550,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur zelf gaat uit naar MSI GTX1070, maar ik sta open voor suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige specs zijn als volgt:
Asrock Z77 Extreme 4
Intel Core i5-3550P zonder een OC
DDR3 - Viper 3 Intel® Extreme Masters Memory, Limited Edition 32GB
Seasonic M12II Evo Bronze 620W
Samsung Monitor 1920x1080 op 60hz
De pc staat zelf in een slaapkamer die naar mijn mening soms te stoffig is. Dus graag zou ik een product willen dat indien er een verschil is daar beter tegen kan.
Zelf vraag ik mij af of het überhaupt enige vorm van vooruitgang is door up te graden. Op het moment ben ik persoonlijk klaar met AMD door de slome updates en ga ik liever terug naar NVIDEA.
Het doel uiteindelijk is om betere graphics en meer frames te krijgen tijdens het gamen. Op het moment speel ik de volgende spellen: Arma III, Battlefield 4, Overwatch en CSGO. De upgrade is ook bedoelt voor de aankomende games zoals Battlefield 1, Mafia III en Tom Clancy's Ghost Wildlands.
Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven en kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Aanschaf videokaart.
Op het moment ben ik nu al meer dan 2 jaar in het bezit van een`Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Tri-X'. Aangezien het op het moment mee zit, zit ik te kijken voor een upgrade naar een nieuwe videokaart. Na informatie te hebben opgezocht op het internet en goed overlegd te hebben met een maatje van me zie ik helaas door alle bomen door het bos niet meer. Daarom hoop ik dat een mening van een tweaker mij verder kan helpen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €550,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur zelf gaat uit naar MSI GTX1070, maar ik sta open voor suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige specs zijn als volgt:
Asrock Z77 Extreme 4
Intel Core i5-3550P zonder een OC
DDR3 - Viper 3 Intel® Extreme Masters Memory, Limited Edition 32GB
Seasonic M12II Evo Bronze 620W
Samsung Monitor 1920x1080 op 60hz
De pc staat zelf in een slaapkamer die naar mijn mening soms te stoffig is. Dus graag zou ik een product willen dat indien er een verschil is daar beter tegen kan.
Zelf vraag ik mij af of het überhaupt enige vorm van vooruitgang is door up te graden. Op het moment ben ik persoonlijk klaar met AMD door de slome updates en ga ik liever terug naar NVIDEA.
Het doel uiteindelijk is om betere graphics en meer frames te krijgen tijdens het gamen. Op het moment speel ik de volgende spellen: Arma III, Battlefield 4, Overwatch en CSGO. De upgrade is ook bedoelt voor de aankomende games zoals Battlefield 1, Mafia III en Tom Clancy's Ghost Wildlands.
Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven en kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Thomas
[ Voor 9% gewijzigd door AdmiraalSmit op 19-07-2016 01:32 . Reden: Informatie update ]