[bug-je] quote niet mogelijk in [spoiler]-tag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
voorbeeld
spoiler:
balblabla[quote]asdf[/quote]blablabla

gebruikte ubb
code:
1
[spoiler]balblabla[quote]asdf[/quote]blablabla[/spoiler]

dacht dat dit komt door custom-css, maar na wat testen ben ik daarvan terug gekomen. quote lijkt qua markup niet door [spoiler-tag] herkend te worden. misschien by design, misschien niet ....
Denk ik geef t door. slotje Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Closed_off.png is immers snel geplaatst :+

:w

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat komt omdat quotes een eigen opmaak hebben en dat vereist meer complexiteit. Iets dat in een spoiler tag dus niet gaat werken.
spoiler:
Deze tekst zou rood moeten zijn.

Zie maar of de kleur onder de spoiler rood is. Dat werkt dan weer wel omdat de opmaak niet buiten de spoiler tag valt met meer opmaak er omheen.

spoiler:
Deze is dan weer grappig. :P

Ik zou ook niet weten waarom je een quote achter een spoiler wilt zetten. Je zet de spoiler in de quote. Welke toegevoegde waarde is er om de schrijver achter een spoiler te zetten?

Er zijn meer tags die niet te combineren zijn.

Oh, zie overigens net dat dit onder SeM staat. Dit soort dingen horen onder Stoute Bugs. Ik zet 'm daar heen, dan kan een ontwikkelaar eventueel uitleggen hoe het verder zit en naar BFA sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hero of Time op 19-07-2016 09:43 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

De quote hoeft niet van een andere gebruiker te zijn. Quotes vanuit externe bronnen zet ik ook altijd in [quote]-tags, en dat zou in een spoiler best wel eens voor kunnen komen. Workaround is om dan maar italics te gebruiken, maar een 'low markup'-variant van [quote] die werkt binnen [offtopic] en [spoiler] zou ik graag zien. Maar het zal sowieso geen prioriteit krijgen gok ik :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Migrator schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:01:
De quote hoeft niet van een andere gebruiker te zijn. Quotes vanuit externe bronnen zet ik ook altijd in [quote]-tags, en dat zou in een spoiler best wel eens voor kunnen komen. Workaround is om dan maar italics te gebruiken, maar een 'low markup'-variant van [quote] die werkt binnen [offtopic] en [spoiler] zou ik graag zien. Maar het zal sowieso geen prioriteit krijgen gok ik :p
je mist het punt. De hele quote box is extra opmaak dat nooit in iets simpels als een spoiler kan. Hoe wil je een quote cursief maken? Niet door de tags buiten de quote te zetten, dat doe je er in.
[quote]Dit is cursief, maar geen quote.[/quote]

Zoals ik al zei, er zijn meer tags die niet te combineren zijn vanwege opmaakconflicten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daarom zei ik ook
'low markup'-variant
Oftewel; Dat binnen [spoiler] de quote geen textbox geeft, maar een andere inspringing + italics, zodat je niet zelf met de opmaak hoeft te knoeien als je een quote in een spoiler-omgeving wil zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 19-07-2016 10:30 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En hoe vaak zou dat gebruikt worden? Doe het dan gewoon goed met quote|spoiler of spoiler|italic. Een nieuwe tag maken voor iets dat al zelf te verkrijgen is door de tags op de juiste manier te gebruiken is verspilde tijd. Aangezien de devs een behoorlijk lang lijstje hebben met zaken die nog gedaan moeten worden komt dat verzoek onderaan de lijst en zou met wat geluk over 2 jaar pas toegepast kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Ik ben het wel met Hero of Times eens dat het er bij een spoiler niet om gaat dat je allerhande zaken verstopt, maar dat het er om gaat dat je bepaalde kernpunten niet
spoiler:
spoilt
.

Je hoeft dus geen complete interviews in een spoiler te proppen, compleet met foto's, films en opmaak. Daarmee schiet je voorbij aan het doel van de spoiler-tag.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Hele grote zwarte blokken zijn ook esthetisch gezien niet wenselijk, dus wat mij betreft is dit ook een wontfix. Wees gewoon terughoudend en specifiek wat betreft het gebruik van de spoiler-tag :)

Intentionally left blank

Pagina: 1