Toon posts:

Welke bluetooth box?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik ga binnenkort met mijn kameraden op vakantie en wij wouden graag nog een box hebben met een mooi geluidje en bas, hij hoeft niet draadloos te zijn.

Ik heb zelf even een beetje rond gekeken van wat en hoe maar ik kan niet egt bepalen wat nu goed is voor ons budget. Ons budget is rond de 100-120 euro max, minder mag natuurlijk ook.

Graag wouden we dat we de box met bluetooth kunnen connecten.

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie moeite :D

RSNClaws ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik lees een soort van tegenstrijdigheid: niet perse draadloos, maar wel bluetooth. Ik denk dat je bedoelt, niet perse een accu (stroomdraad/adapter dus) en wel draadloos via BT.

Heb je hier al eens tussen gekeken, genoeg producten met (korte) reciews denk ik:
https://tweakers.net/cate...table-speakers/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Bij Bluetooth is het voor de geluidskwaliteit belangrijk dat het iig versie 4.0 is. Aptx kan een meerwaarde bieden, maar het verschil hoor je niet altijd. Dit geldt overigens voor zowel de bron als de speaker.

Misschien is het voor dit budget wel interessanter om zelf wat in elkaar te knutselen.

Verder heb ik er geen kaas van gegeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
LA-384 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:30:
Bij Bluetooth is het voor de geluidskwaliteit belangrijk dat het iig versie 4.0 is. Aptx kan een meerwaarde bieden, maar het verschil hoor je niet altijd. Dit geldt overigens voor zowel de bron als de speaker.

Misschien is het voor dit budget wel interessanter om zelf wat in elkaar te knutselen.

Verder heb ik er geen kaas van gegeten :+
Met dit soort boxjes ga je dat toch niet merken ben ik bang (geluidskwaliteit, tot op zekere hoogte).

TS, niemand van jullie een of ander oud setje pc speakers ? Die kan je gratis gebruiken dan en op elke telefoon aansluiten met 3.5mm jack. Voordeel is ook dat je niet perse een bepaalde app hoeft te gebruiken, elke bron werkt (YouTube, spotify, lokaal, radio apps). Nadeel is natuurlijk dat diegene zijn telefoon niet echt lekker kan gebruiken met een draadje aan de speakers :p. Of hiervoor een losse mp3/mp4 speler met een berg muziek aanhangen (of FM radio) , scheelt ook lege accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Original Xiaomi Micro-SD Aux-in Hands Free Stereo Pocket 1500mAh 3.8V Bluetooth Speaker
Informatie

- Bluetooth 4.0
- AUX ingang
- Hands-free bellen
- 270 gram
- 8 uur batterijduur (eventueel bijladen tijdens of na gebruik)

Mocht je liever een speaker uit Nederland halen, kijk dan eens naar de producten van Ultimate Ears.

[ Voor 13% gewijzigd door robcoenen op 18-07-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:56

g0tanks

Moderator CSA
Voor anderen die niet zoveel geld willen uitgeven, ik kom tegenwoordig heel vaak de pricewatch: JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart tegen. Van wat ik heb gehoord echt een prima dingetje voor minder dan drie tientjes.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:32
Ik heb laatst een pricewatch: JBL Clip+ Rood gekocht.

Prima dingetje zolang het niet kneiterhard hoeft te spelen, wij gebruiken hem vooral in de tuin bij een BBQ enzo. Zit ook een 3.5 mini jack in voor non BT apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Domino schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:06:
Ik heb laatst een pricewatch: JBL Clip+ Rood gekocht.

Prima dingetje zolang het niet kneiterhard hoeft te spelen, wij gebruiken hem vooral in de tuin bij een BBQ enzo. Zit ook een 3.5 mini jack in voor non BT apparatuur.
Ik heb de voorganger daarvan, perfect voor on-the-road. Compact, eenvoudig en best goed geluid voor zo'n klein ding. Gemakkelijk mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp

RSNClaws

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
De jbl charge 2+ zat volgens mij ook rond dat bedrag.

http://www.audiostreamers...KL2w7mz_80CFaEW0wodYmYCRw

Tevens kun je ook is kijken maar de teufel bamster!
Pagina: 1