Toon posts:

3 schermen op 1 videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak momenteel gebruik van een AMD firepro v5900 videokaart.Hier op zijn 2 beeldschermen op aangesloten op basis van hdmi. Nu wil ik hier nog een 3de scherm bij zetten op basis van hdmi. Maar ik heb het bruine vermoeden dat mijn videokaart dit niet aan kan. Is er een bepaalde omweg/ mogelijkheid waarbij ik dit toch kan realiseren zonder dat ik een nieuwe videokaart moet gaan aanschaffen. Ik heb al naar de mogelijkheid gekeken om een beeldscherm op het moederbord aan te sluiten maar dit is helaas niet mogelijk.

Alvast bedankt!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35
Weet je zeker dat je dit op basis van HDMI hebt gedaan? Gezien er 1 DVI en 2 Display Poorten op die kaart zitten.

Verder zouden de specs van de schermen ook handig zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 18-07-2016 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Scuzi! Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ze op basis van displaypoort aangesloten.

De displaypoort schermen zijn HP compaq LA2205wg schermen.
pricewatch: HP Compaq LA2205wg Zwart

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2016 22:17 ]

• Paprika
Either way, mits je monitor geen DVI uitgang heeft, heb je een van deze twee verloopjes nodig:

Mits DVI: gewoon aansluiten op de DVI poort.

Mits geen DVI:
pricewatch: ValueLine VLVP34910B
Dan plug je deze in de HDMI poort van je monitor en dan koppel je de monitor met een DVI kabel aan de DVI poort die je nu over hebt op de videokaart.

Mits geen DVI en geen HDMI:
pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
Dan plug je de display poort kant in je monitor en dan koppel je de monitor met een DVI kabel aan de DVI poort die je nu over hebt op de videokaart.

Edit:
Je kunt gewoon een DVI kabel met simpel verloopje gebruiken! :)

pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
Dan plug je de display poort kant in je monitor en dan koppel je de monitor met een DVI kabel aan de DVI poort die je nu over hebt op de videokaart.

Weet je al welke resolutie de nieuwe monitor gaat zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 18-07-2016 22:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Allright. Ja gewoon het wordt gewoon het zelfde type scherm wat ik nu ook al heb. Maar kan hij dan nog wel de resolutie aan? Niet dat ik zomenteen knipperende schermen heb omdat de videokaart het niet aankan.

En wat als ik er ook nog een tv op aan wil sluiten? Ik snap dat er ergens een grens is, maar ik wil het allemaal even checken.

• Paprika
Meer dan 3 zit er met de huidige opstelling (helaas) niet in.
Pagina: 1