[iPhone 5S] Typt uit zichzelf en opent apps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Na het vervangen van het scherm van een iPhone 5S heb ik het scherm getest en bij de toegangscode deed alles het normaal. Ik kan alle cijfers intikken en als ik de camera opende, dan kwam ik weer bij het toegangsscherm uit. De volgende dag opent de iPhone opeens uit zichzelf apps en gaat ook nog typen.Heb ik gewoon een bagger LCD in Nederland besteld?

Een harde reset heb ik geprobeerd maar dit werkt niet helaas. Is het dan een software probleem en kan ik deze herstellen met herstellen of is het lcd kapot?
Wat ik zo vreemd vind is dat hij het eerst gewoon goed deed, en pas later 'raar' ging doen. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Stats

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techetga
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-03 16:03
Bijna alle iPhone schermen die nu worden verkocht zijn bagger. Apple heeft er voor gezorgd dat alleen zij nog originele schermen(uit de Foxconn fabriek) kunnen verkopen. Alles op AliExpress en eBay (hier heeft de Nederlandse website de LCD waarschijnlijk van besteld) zijn 'factory rejects' en vaak zonder enige quality control. Als je een goede LCD wilt kun je het beste contact opnemen met een goede leverancier uit China, je scherm laten repareren bij Apple of bij een reparatie winkel waarvan je zeker weet dat ze goede kwaliteit schermen gebruiken. Ik repareer zelf iPhone schermen en heb veel klanten met soortgelijke problemen. Als je een DM stuurt kan ik je een 'Tianma' scherm aanbieden. Dit is gegarandeerd betere kwaliteit dan wat je hebt gekregen. Als je een nog beter scherm wilt kun je contact opnemen met leverancier Jack Telecom. Zij leveren originele Apple LCDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hoogstwaarschijnlijk heeft de website ze daar besteld inderdaad. Maar het is wel frusterend als ze zo raar doen. Het is de 1e keer dat zoiets mij overkomt voor iemand anders, dus baal er extra van.
De vorige keren heb ik ze via Ebay gekocht, en die waren iets goedkoper zelfs nog maar qua kwaliteit stukken beter.

Maar het is dus puur het LCD wat bagger is en wat dus weer nieuw moet? Ik kan ze niet meer terugsturen naar de winkel denk ik aangezien de ´garantie´ sticker eraf is gehaald aangezien die het goed deed :?

Ik zal je een DM sturen, heb wel interesse in goede schermen!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
techetga schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:47:
Bijna alle iPhone schermen die nu worden verkocht zijn bagger. Apple heeft er voor gezorgd dat alleen zij nog originele schermen(uit de Foxconn fabriek) kunnen verkopen.
Er zijn nooit originele Apple schermen te koop buiten Apple om, op de enkele webshop na die originele iPhones demonteerd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Donstil schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:33:
[...]

Er zijn nooit originele Apple schermen te koop buiten Apple om, op de enkele webshop na die originele iPhones demonteerd.
Klopt inderdaad. De iPhone schermen zijn soms door refurbishing origineel te koop. Behalve dan de glasplaat denk ik.

Normaal had ik ze via ebay uit england gehaald, maar had deze keer sneller nodig dus had deze besteld.
Ik kan hem wel terugsturen naar de webshop, en dan kijken ze of het scherm probleem is of de "gebruiker".
Dan kan ik een nieuwe krijgen maar daar gaat weer een paar dagen overheen helaas. Wel goed om te horen dat ze de mogelijkheid bieden :)

Stats