Toon posts:

Hoe verwijderen van PHPoffline server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft deze offline PHPserver: http://www.klopt.nl/phpdev/

Hoel verwijder ik dit van mijn systeem? Alleen door de dir te verwijderen? Of moet ik in het register nog wat wijzigen?

Zijn er ook nadelen aan deze server? Of bijwerkingen aan mijn systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Hij draait onder Windows ME. Moet ik nog wat meuk erbij installeren of hoef ik alleen dat programma te donwnloaden en op te starten volgens de gebruiksaanwijziing op de site?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Yep, gewoon de /phpdev directory en eventueel de /tmp directory wissen dan is heel PHPdev gewist.

Omdat het niet geinstalleerd hoeft te worden worden er ook geen andere registery settings aangemaakt of gewijzigd. Dus no worries.

Gewoon file downloaden, uitpakken en starten volgens instructies. Kan nagenoeg niks foutgaan, suc6

FYI: Ik heb PHPdev in elkaar gezet :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus hij draait ook op Windows ME? Maar over de MySQL: username = root, password is leeg, de databaseserver is localhost maar de databasenaam dan?

• The Source
Bij PHPdev zit ook phpmyadmin. Daarmee kun je zelf databases aanmaken, zoveel je wilt. De naam mag je ook zelf verzinnen :)

Eerlijk ik heb m niet getest onder ME. Ik had ooit een andere versie en die werkte niet onder W2k daarom heb ik er zelf een in elkaar gezet. Hij werkt wel onder w2k en w98 dus je kunt er vanuit gaan dat het onder ME ook werkt.

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 21:15 schreef GSMboy het volgende:

Dus hij draait ook op Windows ME? Maar over de MySQL: username = root, password is leeg, de databaseserver is localhost maar de databasenaam dan?
Een database moet je zelf toevoegen met je mysql tooltje. Heel erg handig is phpMyAdmin.

***** Excellent cron job. Will run again.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk of ik eruit kan komen. Een kind kan doen!

Verwijderd

Topicstarter
Tja het is me gelukt. Mijn forum drait oop mijn mijn computer. Kan ik het gelijk uittesten.! Het werkt PERFECT!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 11:01

WarPuppy

Electronic Technology

Uhhm, beetje nagegapt van PhpTriad?

• The Source
Op donderdag 28 juni 2001 12:57 schreef WarPuppy het volgende:
Uhhm, beetje nagegapt van PhpTriad?
NOP.

Ik gebruikte eerst een versie die ergens op Firepages ofzo stond. Maar die deed het toen niet onder w2k dus heb ik zelf iets in elkaar geknutseld.

Toen andere mensen ook offline wilde developen en zelf alles niet aan de gang kregen heb ik dat ding online gezet.

Maar zoals jij wilt :)

[edit]
btw... phptriad ken ik niet maar als iemand een andere wil gebruiken (up-to-date) en Perl erbij dan raad ik http://www.nusphere.com/ aan, is alleen wel ~50MB
Pagina: 1