Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danslerr
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06-2024
Hallo allemaal,

Ik ben binnenkort van plan de Oneplus 3 te bestellen maar heb hier nog een paar vragen over.

1. Is deze simlockvrij als deze geleverd wordt? Ik ga er wel van uit maar ik kan op de site van Oneplus niks vinden en op google alleen van de oudere Oneplus-modellen.

2. Ondersteunt de Oneplus 3 de simkaarten van Nederlandse providers? Ik zit zelf bij T-mobile. Ik kwam hier op het forum een post tegen van iemand die tegen problemen aanliep maar de forumstichter heeft geen verdere informatie gegeven.'

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord (via Danslerr op 18-07-2016 21:48)

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
alle telefoons die je niet bij een provider koopt zijn simlock vrij.
tenminste de meeste, het zou kunnen dat je bij de mediamarkt/belcompany en phonehouse een Branded toestel kunt krijgen. Maar volgens mij MOETEN ze dan wel aangeven dat het een toestel is MET simlock.

De OP3 is overall Simlock vrij, simkaarten van Nederlandse provider slikt ie allemaal.

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een telefoon die wereldwijd verkocht word zonder bij een abbo te zitten zal altijd simlockvrij zijn. Wat betreft de ondersteuning voor verschillende providers hangt het af van welke frequenties ze gebruiken en welke frequenties de telefoon ondersteunt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
alle telefoons die je niet bij een provider koopt zijn simlock vrij.
tenminste de meeste, het zou kunnen dat je bij de mediamarkt/belcompany en phonehouse een Branded toestel kunt krijgen. Maar volgens mij MOETEN ze dan wel aangeven dat het een toestel is MET simlock.

De OP3 is overall Simlock vrij, simkaarten van Nederlandse provider slikt ie allemaal.

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
1. Uiteraard is hij simlockvrij, tenzij je een toestel via een provider koopt, zijn los verkochte telefoons in principe altijd simlockvrij :) Waarom zou een winkelier hem ook met simlock verkopen? Dan verkoopt hij er toch veel minder? ;)

2. hij zal iedere simkaart moeten accepteren, misschien was er wat mis met de simkaart van die tweaker die problemen had? Heb je een linkje naar zijn/haar post?

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 18-07-2016 20:36 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danslerr
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06-2024
Dank voor jullie reacties. Nu ben ik zeker overtuigd dat ik de OP3 ga halen :)

Hier is nog een linkje naar de forumpost:
Mijn simkaart doet het niet in mijn oneplus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Danslerr schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:55:
Dank voor jullie reacties. Nu ben ik zeker overtuigd dat ik de OP3 ga halen :)

Hier is nog een linkje naar de forumpost:
Mijn simkaart doet het niet in mijn oneplus 3
Thnx voor de link maar wat voegt dat toe?
Pagina: 1