Beste util voor GP3?

Pagina: 1
Acties:

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 19:18

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Wat vinden jullie? Persoonlijk vind ik GPxPatch werkelijk tha bomb. Gewoon ongelooflijk wat de makers in zo'n programmaatje hebben weten te proppen, en het houdt maar niet op! Vooral die TV-style graphics en die 3D geluiden zijn echt mooi.
Hebben jullie nog goeie utils, of zijn jullie het allemaal met me eens?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 26 juni 2001 17:23 schreef Hallers het volgende:
Wat vinden jullie? Persoonlijk vind ik GPxPatch werkelijk tha bomb. Gewoon ongelooflijk wat de makers in zo'n programmaatje hebben weten te proppen, en het houdt maar niet op! Vooral die TV-style graphics en die 3D geluiden zijn echt mooi.
Hebben jullie nog goeie utils, of zijn jullie het allemaal met me eens?
zeker als je de nieuwe engine.wav download, dan heb je echt vet geluid van de andere autos, maar verder heb ik GP3Edit, dis ook een must voor nieuwe carsets e.d. ik heb een heel nieuw menu geinstalleerd, nieuwe carshape kortom niet veel meer origineel bij mij :)

PIII 800@804 Mhz

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 19:18

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 17:33 schreef ViperGTS het volgende:

ik heb een heel nieuw menu geinstalleerd, nieuwe carshape kortom niet veel meer origineel bij mij :)
en da's dus juist de kracht van Grand Prix 3...:)

• Noedelsupke
Op dinsdag 26 juni 2001 19:02 schreef Hallers het volgende:

[..]

en da's dus juist de kracht van Grand Prix 3...:)
inderdaad ik kan niet zeggen dat de graphics nou echt geweldig zijn, maar het speelt zo realistisch en je kunt echt alles veranderen das echt supervet!
ik volg nu steeds de echte gp's, dus 2 weken alleen de baan die dan gaat komen, nu race ik dus tot komend weekend alleen frankrijk echt een coole baan is dat

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

GPxPatch, GP3edit en GP3 sound editor :)

• Noedelsupke
Op dinsdag 26 juni 2001 23:05 schreef Racetows het volgende:
GPxPatch, GP3edit en GP3 sound editor :)
en daarbij heb ik nog gp3master voor de menu achtergronden en gp3cockpit editor voor een nieuw stuurtje.......

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 23:14 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

en daarbij heb ik nog gp3master voor de menu achtergronden en gp3cockpit editor voor een nieuw stuurtje.......
Inderdaad, die zijn ook nog onmisbaar :)

Verwijderd

ik ben opzoek naar LeMans circuit voor GP3 ? iemand idee waar ik 't kan vinden...

zijn er mooie sites waar dat soort dingen zijn te vinden, behalve www.alphaf1.com of www.f1gamers.com

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

http://gp3.gamers.nl

ik heb alle sites laten vallen voor deze...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Die nieuwe pit communicatie is echt zoo gaaf...

en mijn gp3 is helemaal niet meer origineel.. geweldig spel is het

ennuh als er internet play komt dan ben ik dus altijd aan het racen... een gp3-lan lijkt me ook erg gaaf

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:21 schreef bolk het volgende:
Die nieuwe pit communicatie is echt zoo gaaf...

en mijn gp3 is helemaal niet meer origineel.. geweldig spel is het

ennuh als er internet play komt dan ben ik dus altijd aan het racen... een gp3-lan lijkt me ook erg gaaf
hoe heb je dat geinstalleerd dan ?

ik heb sinds vorige week die gp3 2000 update,,, echt tof heeeel mooooi.

ok,ok, ik zie 't GPxpatch 1.3, ga ik nu downloaden vanaf gp3.gamers.nl

dank je.

• Noedelsupke
ik las net dat in de officiele 2000 update van de echte makers toch wel interessante dingen zitten........eerst dacht ik 2000 wat moet ik daar nu nog mee, maar er schijnt toch een hoop nieuwe dingen in te zitten, het enige nadeel is dan dat ik al mn sjit wat ik zelf heb 'gemod'dan kwijt ben........maar het is nog maar de vraag of die patch ooit nog uitkomt........waarom maken ze niet meteen een 2001 patch :?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:37 schreef ViperGTS het volgende:
waarom maken ze niet meteen een 2001 patch :?
Daar schijn je een FIA licentie voor te moeten hebben die ze blijkbaar niet hebben :)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:29 schreef theone het volgende:
ik ben opzoek naar LeMans circuit voor GP3 ? iemand idee waar ik 't kan vinden...

zijn er mooie sites waar dat soort dingen zijn te vinden, behalve www.alphaf1.com of www.f1gamers.com
Kijk eens op grandprix3.com, daar staan ook een hele serie tracks en er komen steeds nieuwe bij. Geen idee of Le Mans daar bij staat maar wat niet is kan nog komen.

Dutchman
Pagina: 1