Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Lalenamagic
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik had in een ander topic een vraag gesteld over een smartphone met grote accu. Maar ik zie dat er een beter forumplekje is om aankoopadvies te krijgen,

Ik heb nu een Huawei Ascend Mate 7, maar deze vind ik te groot. Ben wel erg gewend geraakt aan de goede accu.

Ik gebruik de telefoon erg weinig om te bellen, maar vrij veel om te appen en bovenal games te spelen (bv clash of clans, pokemon go en geocaching). Ik luister geen radio en vrijwel geen filmpjes. Ook gebruik ik de telefoon voor google maps als alternatieve tomtom.

Ik zoek dus een nieuwe telefoon die kleiner is (rond de 5 inch denk ik) en een goede accu.

Ik zit nog tot april vast aan een abonnement bij Hollandsnieuwe dus heb voorlopig alleen 3g. Daarmee valt de Xiaomi Mi5 af als ik het goed begrijp. De Xiaomi Redmi 3 heeft geen 4g en dat heb ik liever wel aangezien ik in april overstap op Simyo of iets dergelijks. Verder weet ik niet goed of het wel handig is om Xiaomi-toestellen te willen omdat ze hier best duur zijn als ze al verkrijgbaar zijn, en anders moet je bij Aliexpress bestellen en dan zit je weer met lange bezorgduur. Aan de andere kant, als het veel geld scheelt, wil ik er wel een paar weken op wachten.

Goede specs voor scherp beeld vind ik ook wel fijn. Niet vervangbare accu is geen probleem. Krasvast glas is wel belangrijk.

Ok, veel noten dus op de zang, maar wie heeft ideeen?

groeten
Lalena

Beste antwoord (via Lalenamagic op 22-07-2016 10:50)

Verwijderd

De Samsung Galaxy A5(2016): 5,2 inch full HD scherm, Corning Gorilla Glass 4, uitstekende batterijduur en goede camera.

Voor iets boven de €400 heb je de Samsung Galaxy S6 32GB, die nog veel betere specs heeft en zeker meer geschikt is om games te spelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2016 18:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

De Samsung Galaxy A5(2016): 5,2 inch full HD scherm, Corning Gorilla Glass 4, uitstekende batterijduur en goede camera.

Voor iets boven de €400 heb je de Samsung Galaxy S6 32GB, die nog veel betere specs heeft en zeker meer geschikt is om games te spelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2016 18:16 ]

• Lalenamagic
De Samsung Galaxy A5 ziet er wel goed uit. Lijkt deze op de Mi 5?

[ Voor 3% gewijzigd door Lalenamagic op 19-07-2016 15:58 . Reden: S6 naar A5 veranderd ]

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:42
Oneplus X?

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 12:05
Xperia z5c

🇺🇦

• Lalenamagic
de oneplus modellen zijn juist zo groot bij als mijn mate 7, ik wil nu naar de 5inch ongeveer.

Verwijderd

Lalenamagic schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:54:
De Samsung Galaxy A5 ziet er wel goed uit. Lijkt deze op de Mi 5?
De Mi5 is wel krachtiger en heeft een nog betere accuduur.
De Samsung Galaxy S6 32GB is bij Coolblue te koop voor €439, maar er zit nog €50 cashback op.
389 euro is niet veel voor een van de beste smartphones van 2015:
http://www.pdashop.be/pro...-galaxy-s6-32-gb-wit.html

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:42
Lalenamagic schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:58:
de oneplus modellen zijn juist zo groot bij als mijn mate 7, ik wil nu naar de 5inch ongeveer.
Oneplus X is 140x69x6,9 mm en daarmee 17 mm korter, 12 mm smaller en 1 mm dunner dan je huidige telefoon. Dat vind ik nogal een verschil.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Lalenamagic schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:58:
De OnePlus X is 5" het enige nadeel van dit toestel is, is dat de beschikbaarheid beperkt is. Wel is het een erg fijn en mooi toestel, heb er voor mijn vriendin ook een gehaald.

Het is verder jammer dat je een toestel zoekt kleiner dan 5,5", want anders had ik je de OnePlus 3 aangeraden. Beste telefoon voor zijn prijsklasse.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 21-07-2016 10:50 ]

• Lalenamagic
op basis van spec denk ik dat het de S6 of Mi5 zal worden. thanks iedereen voor de input
Pagina: 1