Nou, ik krijg 'm dus niet fatsoenlijk aan de gang. Windows installeren (98SE) enz, enz, allemaal nog goed beeld. Maar na het installeren van programma's en drivers van de meegeleverde ATi CD-rom kom ik dus alleen nog maar in 640x480 Windows in. Als ik de resolutie hoger zet (kan trouwens ook maar op maximaal 1024x768 en ook maar 256 kleuren) krijg ik na het booten even in een flits m'n bureaublad te zien, en daarna schakelt ie uit (vast
) ... ik kan dan alleen nog maar in de Veilige modus komen. Nadat ik de resolutie hoger had gezet kon ik ook helemaal niet meer "gewoon" in Windows komen, alleen nog maar Veilige modus. Ik heb ook nog geprobeerd om het goede stuurprogramma voor de monitor erop te zetten i.p.v. PnP-monitor, en dat lukt wel (via de Veilige Modus) ... maar dat helpt dus niets.
Ik heb nu voor de 3e keer m'n schijf geformatteerd, en probeer het nu nog eens in een andere volgorde, maar is er hier iemand die dit probleem kent of die weet wat ik fout doe
Alvast bedankt ...
Monitor: Iiyama Visionmaster Pro 411 (A705MT)
edit: Ohw ja ... search hielp me niet veel verder
Ik heb nu voor de 3e keer m'n schijf geformatteerd, en probeer het nu nog eens in een andere volgorde, maar is er hier iemand die dit probleem kent of die weet wat ik fout doe
Alvast bedankt ...
Monitor: Iiyama Visionmaster Pro 411 (A705MT)
edit: Ohw ja ... search hielp me niet veel verder