Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kerbal Space Program voor PS4 is nog NIET uit in Europa

Pagina: 1
Acties:

• Skull_One
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:39
Tweakers berichtte eerder over de release van KSP voor PS4 en vandaag ook voor XBOne. Helaas is de PS4-versie in Europe (nog) niet uitgekomen. Zie ook de derde alinea van deze pagina:
http://forum.kerbalspacep...e-on-eu-ps4-release-r200/

Het artikel (vandaag) "Kerbal Space Program verschijnt voor Xbox One" vermeldt: "Op 12 juli jongstleden verscheen de versie voor PlayStation 4." wat dus niet van toepassing is op Nederland/Europa.

Het artikel (8 juli) "Kerbal Space Program voor PlayStation 4 komt uit op 12 juli" vermeldt het feit dat het hier nog niet uit is ook niet.

Look at it this way... in a million years, who's gonna care?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dank voor het melden. Ik heb er een update bijgezet met link naar de Googlecache aangezien het forum offline lijkt. nieuws: Kerbal Space Program verschijnt voor Xbox One

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-11 19:11
Ik heb de game in bezit door aanschaf via een US PSN account.

Gisteravond is de game wederom vastgelopen (iets dat vaker gebeurd) hierbij is deze keer de save-file corrupted geraakt. Na een korte zoektocht op internet las ik al snel dat ik niet de enige was en veel mensen hun geld terug vragen bij Sony.

Ik kan mij voorstellen dat Sony een EU-launch uitstelt tot dergelijke game-breaking bugs zijn verwijdert.
Zelf wacht ik in ieder geval met m'n nieuwe career tot er een update is geweest. Ik wil niet nog eens 10+ uur verliezen.

• Major Oof
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-04 15:16
Is er ondertussen al nieuws over een nieuwe release datum?

~ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat ~