Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lalenamagic
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel.

Momenteel heb ik de Huawei Mate 7. De telefoon is erg groot en heeft een goede batterij. Omdat ik sinds een jaar doe aan geocaching loop ik redelijk veel op straat met de telefoon in de hand, en ik merk dat mijn handen te klein zijn om de telefoon goed te kunnen vasthouden.

Daarom zoek ik een kleinere mobiel. Wel ben ik erg verslaafd geraakt aan de uitstekende stand-by en on screen tijd van mijn huidige telefoon. Mijn vorige telefoon was een Samsung S2. Daar was ik tevreden over de besturing/menu etc maar erg ontevreden over de accu.

Dus ik zoek iets kleiners dan de Mate 7, maar liefst wel met een vergelijkbare accu. Wie kan er een paar modellen noemen die ik zou kunnen bekijken.

Vast bedankt
Lalena

Beste antwoord (via Lalenamagic op 18-07-2016 17:13)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Lalenamagic schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:39:

Momenteel heb ik de Huawei Mate 7. De telefoon is erg groot en heeft een goede batterij. Omdat ik sinds een jaar doe aan geocaching loop ik redelijk veel op straat met de telefoon in de hand, en ik merk dat mijn handen te klein zijn om de telefoon goed te kunnen vasthouden.

Daarom zoek ik een kleinere mobiel. Wel ben ik erg verslaafd geraakt aan de uitstekende stand-by en on screen tijd van mijn huidige telefoon. Mijn vorige telefoon was een Samsung S2. Daar was ik tevreden over de besturing/menu etc maar erg ontevreden over de accu.

Dus ik zoek iets kleiners dan de Mate 7, maar liefst wel met een vergelijkbare accu. Wie kan er een paar modellen noemen die ik zou kunnen bekijken.

Vast bedankt
Lalena
Xiaomi Redmi 3.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Momus
Lalenamagic schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:39:

Vast bedankt
Lalena
Xiaomi Redmi 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mid Budget; Samsung Galaxy A5 2016?
High Budget: als je ook stof en waterdicht wil hebben dan Samsung Galaxy S7.

[ Voor 66% gewijzigd door Thombias op 18-07-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
Deze ja... Alleen dan heb je waarschijnlijk geen 4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lalenamagic
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb nu ook geen 4g omdat ik een abonnement bij Hollandsnieuwe heb (nooit meer!!).
Van Xaoimi heb ik ook de mi-band en daar ben ik ook tevreden over.

Zijn er eventueel ook alternatieven met 4g? (stof/waterdicht hoeft niet perse).

Ik heb de Xiaomi Redmi 3 bekeken en zag toen ook de Xiaomi Mi5. Dit leek me ook wel wat. Geen 4100mA maar wel behoorlijk goed volgens de reviews. Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 26% gewijzigd door Lalenamagic op 18-07-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Check de topic maar in Android phones.
Absoluut een mooie telefoon, maar qua accuduur absoluut niet in de buurt van de Redmi 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De BQ A4.5 heeft ook een goede accuduur en is 4.5", dus lekker klein. [BQ M4.5 en A4.5] Ervaringen en Discussie

(en 4G + dual SIM+SD kaart, dat is meer dan de Xiaomi).

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 18-07-2016 18:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 10:15
Hier in huis ook een Redmi 3 Pro aanwezig, dat ding is echt de heilige graal qua accuduur. Meestal heeft ie aan het eind van de dag nog boven de 60% terwijl mijn Nexus 5X om 6 uur meestal leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Betreft aankoop advies dus move van AND naar MAA

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nadeel, lage resolutie en slechte camera.
groot voordeel: lange standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Thombias schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:14:
[...]

Nadeel, lage resolutie en slechte camera.
groot voordeel: lange standby tijd.
De camera is allesbehalve slecht.
Er zijn beter presterende camera's, maar een camera die zo presteert voor die prijs, is gewoon indrukwekkend.
Pagina: 1