Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Afbeeldingslocatie: http://cdn.spoilertv.com/images/headers/the-night-of-header.jpg

Steven Zaillian en Richard Price, bedenkers van The Night Of, belichten in deze achtdelige dramareeks alle mogelijke aspecten van een fictieve moordzaak in New York City. Het verhaal volgt student Naz Khan, een aandoenlijke nerd die door een basketbalspeler aan wie hij bijles geeft, wordt uitgenodigd naar een feestje in de New Yorkse Lower East Side. Als blijkt dat niemand hem komt oppikken, besluit Naz zonder te vragen de taxi van zijn vader te nemen en vanuit zijn huis in Jackson Heights, Queens naar Manhattan te rijden. Zijn impulsieve beslissing om onderweg een mooie jonge vrouw op te pikken, gooit niet alleen roet in zijn plannen maar luidt ook de noodlottige avond van de titel in. Naz wordt later immers beschuldigd van een misdaad die hij beweert niet begaan te hebben, en hij ervaart de chaos en manipulatie van het juridische systeem van binnenuit. Zijn benarde situatie wordt nog verder bemoeilijkt door zijn uiterlijk en status als de zoon van Pakistaanse immigranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
En ik zie nu pas de typo in de titel.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Haha, ja klein foutje.

Zojuist aflevering 2 gezien en HBO doet het hem weer. Opnieuw een geweldige serie waarbij ik niet kan wachten op de uitkomst. Aflevering 1 was al erg goed, maar de 2e aflevering was helemaal genieten. De karakters kennen we nu wat beter en dat maakt het nog een stuk interessanter.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zojuist de eerste aflevering gezien, erg spannend! Ben erg benieuwd naar episode 2 :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ja ik heb de moderators al aangesproken om de titel te wijzigen.
Maar ik ben ook zeer benieuwd naar de tweede aflevering, ga deze vanavond kijken.

De eerste was goed en mooi gefilmd, met al die close-ups en camerabeelden. Iets zegt me dat dat belangrijk gaat worden in de rechtszaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Tja, alles wat mis kon gaan, ging ook mis. Soms had ik zowat kromme tenen.. Oh, men, dat ziet ECHT ZO slecht uit voor jongen.

En dat advocaat plotseling interesse in hem kreeg is wel een beetje bij de oren getrokken. Maar de rest is echt totaal geloofwaardig, al moet ik daarbij zeggen dat voor een slimme student is die wel een beetje dom bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Plotseling interesse? Deze advocaat zat al een lange tijd te wachten op een zaak als dit. In aflevering 2 zie je dit goed terug.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
man ze zullen in de finale ook wel iets uit hun kont halen om hem onschuldig te verklaren, ze deden dit toch al om hem derin te luizen

vind het beke lam geacteerd vd hoofdacteurs,

als dit een echte pakistaanse vader was, ging z'n zoon er al langs van gehad hebben

de zoon loopt er al 3 afleveringen als een zombie bij, heeft precies spierverslappers genomen

begint nu van ep3 eindelijk wat in actie te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Geweldig! Hoe die jongen zei "Dat is alles wat ik kan herinneren.... Ik heb het niet gedaan!" Echt gaaf. Dat aardige advocate is zuiver water bitch. Ik denk dat mr. Stone terugkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Grote kans dat hij inderdaad terugkeert als zijn advocaat. Misschien wel pro bono. Elke aflevering is geweldig tot nu toe. HBO doet zijn ding weer haha.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Echt een hele goede serie zover. Het aantal reacties hier valt me wat tegen, wat onbekend bij het grote publiek? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Vakanties... niet iedereen heeft HBO... Ik denk verschillende redenen... Maar serie is echt een aanrader...

Ik denk dat kracht van de serie zit o.a. in het feit dat het zoiets echt iedereen kan overkomen.... wrong place, wrong time...

wat ik nog opvallend vond, er wordt niet expliciet aangegeven dat Naz het niet gedaan heeft, al dan wel sterke vermoedens dat hij niet de dader is: hij zou namelijk totaal onder de bloed zitten als hij de dader was + zijn persoonlijkheid... nee, niet... Blijft wel de vraag wie het was.. schoonvader? en tja, niemand is op zoek naar echte dader....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik heb juist zoiets van, als hij het niet gedaan heeft. Waarom heeft de echte moordenaar hem in leven gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit is als Making a Murderer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ja, maar niet in documentaire vorm. Moest soms wel aan Making a Murderer denken, aangezien de "daders" in beide shows door de politie links gelegen laten worden. In the Night Of lijkt het niet dat de politie wat met de moord te maken heeft, maar zeker weten doen we dat ook weer niet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:15:
Ik heb juist zoiets van, als hij het niet gedaan heeft. Waarom heeft de echte moordenaar hem in leven gelaten?
Ja, daar heb ik ook aan gedacht... Er kunnen twee redenen zijn:

1. Moordenaar heeft Naz niet gezien. Jongen ging in de keuken (bv. glaasje water drinken), wegens alle drugs/drank in slaap gevallen en heeft dus de hele moord gemist, maar ook bleef geluidloos, waardoor moordenaar dacht dat er niemand meer in huis was. Keuken is ook nog op een andere verdieping dan de slaapkamer.

2. Moordenaar heeft Naz (waarschijnlijk na de moord) ontdekt, zag dat die bleef slapen en dacht "Prima! Een mooie zondebok!" En is rustig weggegaan.

Gezien woeste karakter van de moord, ik durf wedden dat het zeer persoonlijke moord was.... Woede was richting meisje. Naz zou bijkomende schade zijn. Als die in de slaapkamer bleef, dan zou die ook vermoord worden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Olga2000 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Ja, daar heb ik ook aan gedacht... Er kunnen twee redenen zijn:

1. Moordenaar heeft Naz niet gezien. Jongen ging in de keuken (bv. glaasje water drinken), wegens alle drugs/drank in slaap gevallen en heeft dus de hele moord gemist, maar ook bleef geluidloos, waardoor moordenaar dacht dat er niemand meer in huis was. Keuken is ook nog op een andere verdieping dan de slaapkamer.

2. Moordenaar heeft Naz (waarschijnlijk na de moord) ontdekt, zag dat die bleef slapen en dacht "Prima! Een mooie zondebok!" En is rustig weggegaan.

Gezien woeste karakter van de moord, ik durf wedden dat het zeer persoonlijke moord was.... Woede was richting meisje. Naz zou bijkomende schade zijn. Als die in de slaapkamer bleef, dan zou die ook vermoord worden, denk ik.
Maar volgens mij was het meisje al dood voordat ie de keuken in ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Maar volgens mij was het meisje al dood voordat ie de keuken in ging.
Waar haal je dat vandaan?? Wij zien hem op een gegeven moment in de keuken wakker worden, naar slaapkamer gaan en schrikken van wat hij daar aantreft...

Er wordt helemaal niet getoond hoe hij naar de keuken gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Olga2000 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

Waar haal je dat vandaan?? Wij zien hem op een gegeven moment in de keuken wakker worden, naar slaapkamer gaan en schrikken van wat hij daar aantreft...

Er wordt helemaal niet getoond hoe hij naar de keuken gaat...
Jawel toch? Hij wordt rustig wakker, loopt naar de keuken, en valt daar in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:19:
[...]

Jawel toch? Hij wordt rustig wakker, loopt naar de keuken, en valt daar in slaap.
Nee, net gecontroleerd op HBO GO: Ze hebben (zeer vrijwillig) sex. Daarna een paar seconden donker. En dan wordt jongen in de keuken met open koelkast wakker. Vervolgens gaat die naar woonkamer en dan trap op en zo komt hij in donkere slaapkamer. En hij begint tegen meisje te praten! Zonder dat hij nog weet wat er aan de hand is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Olga2000 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Nee, net gecontroleerd op HBO GO: Ze hebben (zeer vrijwillig) sex. Daarna een paar seconden donker. En dan wordt jongen in de keuken met open koelkast wakker. Vervolgens gaat die naar woonkamer en dan trap op en zo komt hij in donkere slaapkamer. En hij begint tegen meisje te praten! Zonder dat hij nog weet wat er aan de hand is!
Aah, dan vraag ik me af hoe ik daar dan bij kom... 8)7
Maar dan kloppen jouw theorieën. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ik vind deze serie niet echt vergelijkbaar met Making a Murderer. De grootste overeenkomst vind ik de intro muziek, die doet me wel altijd aan Making a Murderer denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:47

g0tanks

Moderator CSA
Laatst de eerste aflevering gezien met een huisgenoot. Niet echt mijn serie, maar het was wel heel erg intens en spannend.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Wat is het toch ontzettend jammer dat James Gandolfini is overleden. :(
Had hem graag in de rol van die advocaat gezien, wat eigenlijk ook het plan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:24:
Wat is het toch ontzettend jammer dat James Gandolfini is overleden. :(
Had hem graag in de rol van die advocaat gezien, wat eigenlijk ook het plan was.
Ik vind dat John Turturro het helemaal niet zo slecht doet. Zijn Jack Stone is zo fantastisch walgelijk en zielig tegelijk, maar ook diep ongelukkig en eigenlijk best slim. John geeft die combinatie goed door. Wat dat betreft is die een van de meest interessante personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Olga2000 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Ik vind dat John Turturro het helemaal niet zo slecht doet. Zijn Jack Stone is zo fantastisch walgelijk en zielig tegelijk, maar ook diep ongelukkig en eigenlijk best slim. John geeft die combinatie goed door. Wat dat betreft is die een van de meest interessante personages.
Nee dat klopt zeker, hij doet het ook ontzettend goed. Maar dit zou eigenlijk de grote terugkeer van Gandolfini zijn bij HBO. Helaas is het allemaal anders verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 08:29
ik meld me hier ook even :) eerste twee ep's gezien, uitstekende serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 23:24
Jammer dat deze serie precies het zelfde als de britse serie criminal justice. Deze miniserie met Ben Whishaw in de hoofdrol vind ik veel overtuigender overkomen dan The Night Of. Dus wie wil weten hoe het afloopt moet die serie maar eens bekijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:14
symen89 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:59:
Jammer dat deze serie precies het zelfde als de britse serie criminal justice. Deze miniserie met Ben Whishaw in de hoofdrol vind ik veel overtuigender overkomen dan The Night Of. Dus wie wil weten hoe het afloopt moet die serie maar eens bekijken:)
The Night of is idd een Amerikaanse remake/gebasseerd op de BBC serie. Dit wordt ook duidelijk aangegeven in de intro.

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 05-08-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
BBC serie heb ik nooit gezien. Tevens heb ik de indruk dat het toch behoorlijke Amerikaanse draai krijgt. Ik geniet werkelijk van iedere aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Hier hetzelfde. Elke aflevering is genieten! Misschien dat ik de BBC serie hierna nog wel ga kijken, maar kan me niet voorstellen dat die van dezelfde kwaliteit is. Gezien de rating op IMDB weet ik dat eigenlijk wel zeker.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heerlijk als die advocaat met z'n stokjes even gaat krabben bij z'n voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Eerste twee episodes kwamen erg traag op gang, maar ik zit er nu helemaal in. Vier episodes gekeken in twee dagen tijd. Wachten tot maandag duurt lang nu :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Top-aflevering was deel 7. Zeer benieuwd naar de ontknoping komende week. Jammer dat serie dan al weer afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
MrBB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:48:
Top-aflevering was deel 7. Zeer benieuwd naar de ontknoping komende week. Jammer dat serie dan al weer afgelopen is.
Hoe weet jij dat de serie dan is afgelopen? Ik hoop toch echt op meerdere seizoenen. Uiteraard zie ik graag hoe het afloopt, maar dat mag van mij gerust over 2 a 3 seizoenen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Spacey23 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

Hoe weet jij dat de serie dan is afgelopen? Ik hoop toch echt op meerdere seizoenen. Uiteraard zie ik graag hoe het afloopt, maar dat mag van mij gerust over 2 a 3 seizoenen.
De serie was/is bedoeld als mini-serie van 8 afleveringen. Bronnen op het internet suggereren weliswaar dat er toch wordt nagedacht over een 2e seizoen. Maar ga er toch vanuit dat deel 8 een duidelijk einde van het lopende verhaal is, met ook duidelijkheid over de schuld/onschuld c.q. vrijspraak/veroordeling van Naz.

[ Voor 12% gewijzigd door MrBB op 23-08-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Misschien een andere case in seizoen 2. Hoop in ieder geval dat ze hier verder mee gaan, want kwalitatief is dit echt een geweldige serie.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 20:36
Wat een geweldige serie! En wat een mooi camerawerk, de sfeer is briljant. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:44
Ik vind het eigenlijk sinds aflevering 4 per aflevering minder worden. Vreselijk onrealistische scenes in de gevangenis en om maar niet spreken van wat er in de rechtbank gebeurd. Ik vind het eigenlijk HBO onwaardig, lijkt wel een FOX serie.

Gelukkig maakt John Torturo bijna alles weer goed, wat is dat een weergaloze rol die hij speelt.

[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 24-08-2016 00:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Zojuist de laatste aflevering gezien. Ik ben benieuwd of er een 2e seizoen zal komen. Als deze er komt dan zou het wel eens voornamelijk over een andere case kunnen gaan en de case van dit seizoen wordt dan misschien richting de achtergrond verwezen. Of denkt iemand dat er toch nog wat andere mensen naar voren komen die het misschien gedaan kunnen hebben? Het wijst nu allemaal wel heel erg richting die boekhouder.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik begreep alleen niet waarom die advocaat met z'n schimmels die dvd kreeg waar die andere advocaat zat te zoenen met die andere vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13

Bob Popcorn

Plop!

Er blijven toch wat vragen onbeantwoord, en er staan nog wel érg veel deuren open voor een tweede seizoen.

Kan iemand me vertellen wat nou precies de timeline is? Want het was lekker weer toen 'ie werd gearresteerd, en het sneeuwde toen 'ie vrij kwam. Half jaartje dus ongeveer. Om dan verslaafd aan heroïne en onder de tattoo's uit de gevangenis te komen vind ik wel een beetje overdreven eigenlijk. :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:54
Nieuwevolger schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:26:
Ik begreep alleen niet waarom die advocaat met z'n schimmels die dvd kreeg waar die andere advocaat zat te zoenen met die andere vent.
Om een mistrial uit te lokken volgens mij, die detective dacht dat Naz onschuldig was maar die Helen Weiss wilde daar niet in mee gaan.

• Olga2000
3ddie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Om een mistrial uit te lokken volgens mij, die detective dacht dat Naz onschuldig was maar die Helen Weiss wilde daar niet in mee gaan.
Ik kreeg zo'n idee dat dvd van die andere gevangene kwam, die man die Naz beschermde... Volgens mij stond die bij bewaker beelden te bekijken.

Uiteindelijk kreeg serie een soort anticlimax naar mijn gevoel. Het is niet beoordeling, maar ook niet echt een vrijspraak. Daarnaast weten wij, als kijkers, dat Naz onschuldig is, maar iedere agent met zo'n lading aan bewijs zou meteen denken dat die dader te pakken kreeg...

Ik vond wel prachtig hoe in het einde kat door het huis van de advocaat liep! Op een of andere manier was dat voor mij een echte lichtpuntje.

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13

Bob Popcorn

Plop!

Olga2000 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:44:
[...]
Daarnaast weten wij, als kijkers, dat Naz onschuldig is,
Oh? :? Dan heb ik wat gemist denk ik?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:21
Dat van die dvd was inderdaad van die andere gevangene. Hij heeft al eerder geprobeerd Naz te helpen om meer kans te maken in de rechtzaak. Bijvoorbeeld met die kleding.
Voor mij is het echt niet duidelijk of Naz echt onschuldig is. Dat is imo ook het sterke van deze serie al is dat natuurlijk wel eerder gedaan.
Dat met die kat was mooi maar wel erg voorspelbaar.
Goede serie maar wel wat minder wordend in de loop van de afleveringen. 7,5/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:55
Wow, prachtig einde van een mooie serie! _/-\o_ _/-\o_
Ik wist niet dat het een miniserie was en dat aflevering 8 de laatste zou zijn. En ik kwam er ook nu pas achter dat het gebasseerd is op Criminal Justice, een BBC serie uit 2008. Die serie heeft een seizoen 2 gekregen wat wel over een compleet andere zaak ging.

Dat met de kat had ik wel een beetje verwacht. Die liep als een rode draad door de serie. En hij was ook nog rood. Bam bam heet ie las ik in de aftiteling.

Er zijn wel een paar dingen in de serie die ik wat vreemd vond gaan. Met name ook in deze laatste aflevering. In de eerste plaats wilde de rechter niet akkoord gaan met een mistrial terwijl het mij leek dat daar een gegronde reden voor was. Lijkt mij ook dat daar geschreven regels voor zijn en een rechter dit niet zelf mag beslissen.

Beetje vreemd ook dat de rechter alleen aan de tegenpartij vraagt wat er moest gebeuren nu de jury bleef hangen in een gelijk spel. Het antwoord van de tegenpartij was natuulijk wel logisch. Zij wist iets wat Naz zijn advocaat niet wist.

Dat gezegd hebbende heeft deze serie natuurlijk een open einde....
Misschien iets voor seizoen twee.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Timminator schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:55:
Dat van die dvd was inderdaad van die andere gevangene. Hij heeft al eerder geprobeerd Naz te helpen om meer kans te maken in de rechtzaak. Bijvoorbeeld met die kleding.
Voor mij is het echt niet duidelijk of Naz echt onschuldig is. Dat is imo ook het sterke van deze serie al is dat natuurlijk wel eerder gedaan.
Dat met die kat was mooi maar wel erg voorspelbaar.
Goede serie maar wel wat minder wordend in de loop van de afleveringen. 7,5/10.
Ik dacht beetje logisch nadenken zou voldoende zijn...

Stel Naz heeft het echt gedaan en hij het niet meer kan herinneren. 22 messteken, geloof ik. Slaapkamer is een bloedbad.

En wij zien dat Naz wordt in de keuken, aan de tafel wakker. Zit zijn kleding onder de bloed? Nee. Heeft hij zich verkleed of zo... Als hij naakt zijn daad had gepleegd, dan zou die zicht dus gewassen hebben? Ik vond raar dat detective al vanaf begin deze vragen aan zichzelf niet ging stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Serie ook gekeken, was wat dagen vrij dus heb het er in twee dagen doorheen gekeken.

Vond de sfeer fantastisch en het camerawerk briljant. Het verhaal vond ik wat minder. Vanaf het midden werd het beduidend minder naar mijn gevoel.

Ook vond ik het een vreemde keuze om Naz volledig verslaafd aan de heroïne en onder de Tattoos de gevangenis uit te laten komen, natuurlijk veranderd zoiets je maar om nou gelijk een tattoo in je nek te nemen lijkt mij niet volledig realistisch.

Al met al genoten maar een tweede seizoen over deze zelfde zaak hoeft van mij niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:04
Afgelopen week ook de hele serie gezien. Sterk! John Turturro is geweldig.

Vind zelf dat de serie niet eens zozeer gaat over zijn schuld/onschuld, maar vooral de gevolgen van zo'n situatie op alle betrokkenen. Uiteindelijk is niemand er beter van geworden, enkel slachtoffers. Inkomsten kwijt, schulden, stigma's, ontslag, gezondheid, doden, verslaving etc.
Pagina: 1