Ik zou zeggen ga langs en run wat games/ benchmarks. Er zullen vast andere mensen nieuwsgierig zijn.
Ik was benieuwd hoe het te vergelijken is op papier, dus alleen de processors zelf.
Mijn comp is zeker langzamer over het algemeen. Ik heb maar 64mb SD Ram Pc100 en hij heet 256 Mb SD Ram Pc 133. Hij heeft een Gforce2 en ik een Savage4.....
Mijn comp is zeker langzamer over het algemeen. Ik heb maar 64mb SD Ram Pc100 en hij heet 256 Mb SD Ram Pc 133. Hij heeft een Gforce2 en ik een Savage4.....
In spellen maakt het niet uit of je een celeron of duron hebt (over het algemeen), in applicaties komen de verschillen pas boven, de GPU bepaald tegenwoordig de snelheid van spellen. Een duron is op dezelde kloksnelheid hoger, maar tussen deze 2 denk ik dat de Celeron sneller in
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ja opzich wel maar die Duron zit zover ik kan beoordelen nog niet op z'n oc top en die celly wel denk ik..
Als je vriend dat ding naar de 900 sleept wat wel moet kunnen is ie zonder twijfel sneller
Als je vriend dat ding naar de 900 sleept wat wel moet kunnen is ie zonder twijfel sneller
Dat heeft ie al geprobeerd 2 dagen deed ie processor niets meer en op eens weer wel... toch wel vreemde dingen die processor
Verwijderd
Dit is dus de performance van de verschillende CPU's onder dezelfde omstandigheden . Quake 3 op 640x480 is heel geschikt om de power van een CPU te bepalen in spelltjes omdat de videokaart daar niet de bottleneck is , maar de CPU
vergelijking van prijs
celly+mobo = duron+mobo
ongeveer gelijk....... en adm heeft een beter performence ook nog... Heb ik niets voor niet weer eens Intel geld toe gesmeten
celly+mobo = duron+mobo
ongeveer gelijk....... en adm heeft een beter performence ook nog... Heb ik niets voor niet weer eens Intel geld toe gesmeten
Verwijderd
Het maakt toch allemaal niet zo verschrikkelijk veel uit . Er is geen videokaart die de moderne CPU's op dit moment kan bijbenen op de hogere resoluties . En op de lagere maakt het ook bar weinig uit of je nou 80 of 130 fps hebt .
Pagina: 1