afhandeling defect moederbord

Pagina: 1
Acties:

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Hoe wordt bij een winkel normaal gesproken omgegaan met een defect moederbord?
Ik heb namelijk bij SWW in augustus 2000 een computer gekocht met MSI K7T Pro mobo. Deze ging eind april kapot, waarna ik hem opgestuurd heb. Nu krijg ik net een mailtje binnen dat ik hem in week 27 terug kan verwachten, dit is dus meer dan 2 maanden!
Ze hadden al aangekondigd dat het ongeveer 1 maand zou worden, en daarom had ik al bij paradigit een nieuw MSI K7T turbo bord gekocht. Ze zeiden bij paradigit dat ze in mijn geval mijn moederbord gewoon zouden omruilen voor een nieuw gelijkwaardig bord (MSI k7t turbo dus), als ik het daar gekocht had.

Wat is normaal gesproken de gang van zaken?

Als ik dus gewoon gewacht had op het moederbord had ik dus meer dan 2 maanden geen computer gehad! Dat is toch niet normaal?

Verwijderd

Bij norrod krijg je indien je moederbord echt kapot is (dat testen ze in de winkel) gelijk een nieuwe mee! Echte service hebben ze daar (wel je bonnetje meenemen!).

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op dinsdag 26 juni 2001 17:03 schreef tineau het volgende:
Bij norrod krijg je indien je moederbord echt kapot is (dat testen ze in de winkel) gelijk een nieuwe mee! Echte service hebben ze daar (wel je bonnetje meenemen!).
Mocht je je bonnetje niet meer hebben, kijk eens naar je bank afschriften.
Mocht je met je pin betaald hebben.

Ps, als je nog weet welke datum het was, en wat je toen meer gekocht hebt, dan kunnen ze hun eigen bon opzoeken.

And The Only One

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

hun kunnen hem wel opsturen maar jij hebt het bord bij SWW gekocht en niet bij MSI.

je EIST gewoon een nieuwe of anders een vervangende....

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
best wel genaaid bij sww dus. shop survey zegt heeft echter wel goede cijfers.. gek..