Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, nieuwste games, op max settings, en op drie 24" 60Hz 1080p monitors.
Mijn huidige systeem is bijna 6 jaar oud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, speakers, monitors.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De koeling vond ik niet:Corsair Hydro Series H115i Extreme Performance, Waterkoeling, PWM aansluiting.
Rond 144 Euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, corsiar, intel, samsung. Nog nooit problemen mee gehad, kan geluk zijn natuurlijk.
Waterkoeling: ziet er gladjes uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de toekomst:
Als ik terug wat geld vind, dan wou ik naar een enkel 27" 4K scherm gaan, met een extra gtx 1080.
De drie schermen zijn eigenlijk alleen voor racers, dan kan ik hier een meer bescheiden pc aan hangen, die wat ik nu heb, puur voor racegames.
Ga je overklokken?
Ja, omdat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wel, ik ga een poging doen om hem zelf in elkaar te steken, ik zou willen weten of ik geen domme fouten heb gemaakt bij het samenstellen.
Over de samsung 950pro: het is de bedoeling dat die in een pci-e3.0x4 slot terechtkomt, voor max snelheid, mbv een adapterkaart. Met 1 graka zijn er genoeg lanes beschikbaar, maar als er een tweede bijkomt, dan zou die graka maar op 4 lanes zitten door de 950 pro? Hier kom ik dus niet aan uit, ik heb nergens een zwart-wit antwoord gevonden. En aangezien het nogal een prijzige kaartjes zijn, begin ik wat te transpireren. Als iemand hier een duidelijk antwoord op heeft, of mij al in de juiste richting kan sturen...
CPU heeft 16 lanes, de PCH 4.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Vooral gamen, nieuwste games, op max settings, en op drie 24" 60Hz 1080p monitors.
Mijn huidige systeem is bijna 6 jaar oud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, speakers, monitors.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 355,01 | € 355,01 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 213,50 | € 213,50 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING | € 825,- | € 825,- |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 140,69 | € 140,69 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B2800C14 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Corsair RM850i | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 294,90 | € 294,90 |
| 1 | Samsung 950 Pro 512GB | € 314,14 | € 314,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.377,19 | |
De koeling vond ik niet:Corsair Hydro Series H115i Extreme Performance, Waterkoeling, PWM aansluiting.
Rond 144 Euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, corsiar, intel, samsung. Nog nooit problemen mee gehad, kan geluk zijn natuurlijk.
Waterkoeling: ziet er gladjes uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de toekomst:
Als ik terug wat geld vind, dan wou ik naar een enkel 27" 4K scherm gaan, met een extra gtx 1080.
De drie schermen zijn eigenlijk alleen voor racers, dan kan ik hier een meer bescheiden pc aan hangen, die wat ik nu heb, puur voor racegames.
Ga je overklokken?
Ja, omdat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wel, ik ga een poging doen om hem zelf in elkaar te steken, ik zou willen weten of ik geen domme fouten heb gemaakt bij het samenstellen.
Over de samsung 950pro: het is de bedoeling dat die in een pci-e3.0x4 slot terechtkomt, voor max snelheid, mbv een adapterkaart. Met 1 graka zijn er genoeg lanes beschikbaar, maar als er een tweede bijkomt, dan zou die graka maar op 4 lanes zitten door de 950 pro? Hier kom ik dus niet aan uit, ik heb nergens een zwart-wit antwoord gevonden. En aangezien het nogal een prijzige kaartjes zijn, begin ik wat te transpireren. Als iemand hier een duidelijk antwoord op heeft, of mij al in de juiste richting kan sturen...
CPU heeft 16 lanes, de PCH 4.
Alvast bedankt voor jullie tijd.