Vraag

• djuki
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07-2024
Beste Tweaker gebruiker.

Ik wil mijn TV graag aansluiten op mijn PC. Helaas zit er tussen mijn PC en TV een deur waardoor het vervelend is om een dikke HDMI kabel te gebruiken. Ik gebruik mn PC dan om film etc te laten afspelen en een spelletje te spelen. Kennen jullie (draadloze) alternatieven?

BVD!

Beste antwoord (via djuki op 18-07-2016 10:36)

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 08:33
Afhankelijk van je TV en PC zou je naar Miracast kunnen kijken. Dit is echter niet geschikt voor games, enkel voor wat licht desktop werk en/of video kijken. Als je wilt gamen op je TV ontkom je niet aan (een variant van) HDMI ben ik bang. Je hebt wel 2.4GHz draadloze HDMI sets, maar die zijn vrij prijzig en drukken een hoop WiFi kanalen uit de lucht.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Xudonax
Afhankelijk van je TV en PC zou je naar Miracast kunnen kijken. Dit is echter niet geschikt voor games, enkel voor wat licht desktop werk en/of video kijken. Als je wilt gamen op je TV ontkom je niet aan (een variant van) HDMI ben ik bang. Je hebt wel 2.4GHz draadloze HDMI sets, maar die zijn vrij prijzig en drukken een hoop WiFi kanalen uit de lucht.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:11

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Xudonax schreef op maandag 18 juli 2016 @ 06:53:
Of Steam streaming: http://store.steampowered.com/streaming/?l=dutch

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Xudonax
Klopt, maar daarvoor heb je vervolgens wel weer een Steam Link nodig van €55. Wel een betere optie voor games dan een draadloze HDMI set :)

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
voor film kun je je pc ook instellen als dlna server. (mits je televisie dat natuurlijk kan afspelen.)

• djuki
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07-2024
thx allen. Ik zal eens Miracast en kijken of mn tv DLNA aan kan.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:11

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Xudonax schreef op maandag 18 juli 2016 @ 07:48:
[...]

Klopt, maar daarvoor heb je vervolgens wel weer een Steam Link nodig van €55. Wel een betere optie voor games dan een draadloze HDMI set :)
Dat vond ik dus niet.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1