• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik was op zoek naar een auto-oplader voor mijn Compaq Ipaq. Compaq heeft er zelf eentje, maar dat geintje kost FL 289,- :( :( :( :r (http://www.pdashop.nl/product.php?productid=02-0702-08)

Nou was ik bij de Handyman, maar daar zeiden ze dat ze geen alternatief wisten, omdat het verbruik (+5V 2A) te hoog is. Ik ben niet zo'n held met dit soort dingen, maar als Compaq zoiets kan maken, dan zal er toch ook wel een betaalbaar alternatief bestaan?

Iemand een id?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Zelf maken misschien?

Anders bij Conrad.nl zo'n autosetje kopen, dan kan je van 12 volt 3/6 en weet ik wat allemaal voor spanningen maken.

Verbruik te hoog? Ze willen toch niet beweren dat ie 10 watt verbruikt bij gewoon opladen? Zoveel gebruikt mijn Cassiopeia niet eens bij volle belasting (aan) en laden samen!

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Dank, zal eens kijken. Mis op de site wel veel informatie en de navigatie lijkt wat gaar. Misschien maar even in de gedrukte catalogus kijken

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 01:05 schreef Stropdas het volgende:
Zelf maken misschien?

Anders bij Conrad.nl zo'n autosetje kopen, dan kan je van 12 volt 3/6 en weet ik wat allemaal voor spanningen maken.

Verbruik te hoog? Ze willen toch niet beweren dat ie 10 watt verbruikt bij gewoon opladen? Zoveel gebruikt mijn Cassiopeia niet eens bij volle belasting (aan) en laden samen!
Zou me niks verbazen hoor als de Ipaq zoveel verbruikt. Het zijn echte zuipertjes. Op me werk zijn er steeds consultants die hn agenda kwijt raken doordat die batterij zo snel leeg gaat. Er zit vaak ook een kleuren scherm op wat natuurlijk ook stroom vreet.