Toon posts:

Leaseweb.nl, iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben van plan binnenkort m'n site bij leaseweb.nl onder te brengen en ik was benieuwd of iemand ervaringen met deze hosters heeft.

alvast bedankt :)

P.s. t' gaat om een redelijk grote site, ASP, MSSQL etc.

Verwijderd

zijn wel heel erg duur, bedoel 45,-/maand voor maar 1GB.. dit heb je al voor veel goedkoper en toch bij goede webhosters..

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik al gedaan HHHH (hoe dom kan je nick zijn?) en dan mag ik hier nix meer vragen ofzo?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 17:53 schreef Lexxie het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan HHHH (hoe dom kan je nick zijn?) en dan mag ik hier nix meer vragen ofzo?
Je weet geeneens wat mijn nick betekent dus daar kan je niks over zeggen. Voor het andere biedt ik mijn excuses aan. Vaak lezen mensen de faq niet.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 17:53 schreef Lexxie het volgende:
doe is ff rustig joh

Verwijderd

Topicstarter
Pfffrt. als je niks zinnigs te zeggen heb, zeg het dan niet.

maare, HHH dan mag je mij vertellen waar in de faq staat dat ik dit niet mag vragen, sterker nog dit heb ik uit de FAQ:

Zoek ook eens op dit forum voor ervaringen met hosting providers.

Maar ok ff ontopic weer,

Leaseweb is idd niet goedkoop. maar ze bieden wel MSSQL ondersteuning en doen ook niet moeilijk over vage componenten die ik nodig heb, andere hosters willen echt geen reet voor je doenb.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
HHH = Heineken, Hoegaarden en ? :)

Verwijderd

(offtopic)
Hooghoudt? ;)
(/offtopic)
Op dinsdag 26 juni 2001 20:11 schreef The Source het volgende:

Verwijderd

offtopic:
nee nee het is Hertog Jan.. >:)

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:11 schreef The Source het volgende:
offtopic:
Heerlijk Helder Heineken

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ze rekenen aardig wat..
Probeers eens een hosting te nemen bij iemand die een server bij Trueserver of bij 2Fast een server heeft staan. Vaak zijn ze cheap zoals DevotionWebDesign of bij PowerHost

Ze leveren goed spul...

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
Hmjah, ze moeten wel IIS, ASP, SQL en dat soort zut hebben. kzoek geen el cheapo unix hoster

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 23:27 schreef Lexxie het volgende:
Hmjah, ze moeten wel IIS, ASP, SQL en dat soort zut hebben. kzoek geen el cheapo unix hoster
Check hun sites dan.. veel mensen hebben goede ervaring ermee..

Defunctus Deo Juvente

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op dinsdag 26 juni 2001 23:40 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Check hun sites dan.. veel mensen hebben goede ervaring ermee..
Op dinsdag 26 juni 2001 23:27 schreef Lexxie het volgende:
Hij wil IIS hosting, dus NT/2000. Dat zal je bij de meeste kleine jongens niet lukken.
Kijk eens bij http://www.nt4all.nl (NT Abbonnement van Xs4all) of bij Vuurwerk.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
http://www.is.nl voor NT hosting.

Verwijderd

Ik zit zelf ook bij Leaseweb en ben erg tevreden. Als je iets wilt, of als je vragen hebt kun je altijd bellen zonder lang te wachten. Mails worden binnnen een uur beantwoord en dat vindt ik heel belangrijk voor een provider.
Op dinsdag 26 juni 2001 16:57 schreef Lexxie het volgende:
Hoi, ik ben van plan binnenkort m'n site bij leaseweb.nl onder te brengen en ik was benieuwd of iemand ervaringen met deze hosters heeft.

alvast bedankt :)

P.s. t' gaat om een redelijk grote site, ASP, MSSQL etc.

Verwijderd

Topicstarter
Xs4all is _echt_ te duur, en is.nl is goed, maar ze doen heel moeilijk over een isapi filter wat m'n site nodig heeft c.q. die willen ze niet installeren :(
Pagina: 1