Geef uw punt=> Razer BoomSlang 2000dpi

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Op dit moment is de Razer BoomSlang 2000dpi Gamers mouse te krijgen voor fl.169,- :D
Wow dat is goedkoop :r zullen anderen zeggen, eerst kostte hij fl.239,-.
Alleen is het dit geld wel waard?
Volgens mij hebben al aardig veel mensen deze muis. Er zijn ook zat Topics voor open. (<= Ja, ik heb al de search gebruikt :) )

Mijn vraag: Geef je punt over de Razer BoomSlang 2000.

w00t

Verwijderd

dat ding ziet er niet uit daarom heb ik maar intelli eye van m$ gehaald USB...

dus ik weet niet wat voorn punt ik moet geven want ik heb m niet

• twiekert
  • Laatst online: 11:39
in een schaal van 1 tot 10?

dan is het een 8.5

het is zeker een goeie muis maar hier en daar nog wat design foutjes.

tot nu toe in iedergeval wel een van de beste game muizen en heel erg precies.

ik heb hem dus btw. toen ik em kocht was tie 259,- :(

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
halen!! ik kocht hem voor de oude prijs :( en ik vind hem nog steeds zn geld waard. alleen ff oppassen dat je geen brakke versie krijgt, of een piepende. gewoon een mailtje sturen naar razer en je krijgt een nieuwe >:)

Verwijderd

Niet kopen, zijn veel problemen mee, slijten ook erg snel.

Wel erg nauwkeurig.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Prima muis, krijgt een 8.5 van mij. Dat tie brak is .. mijne doet het al meer dan een half jaar >:)
Helaas werkt hij niet fatsoenlijk samen met mijn Intelli muis, voor gamen is die een stuk beroerder maar voor langdurige computeren beter (zo ergonomisch is die Razer niet) en daarom moest hij het veld ruimen :(

Flickr | Lego collectie

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik was verbaast hoeveel nauwkeuriger ie was dan m'n eigen muis (logitech mouseman optical)
maar hij ziet er idd niet echt mooi uit.
wat wel zeer relaxed is, is dat je ingame de gevoeligheid kan instellen!

Verwijderd

Hmzz.. ik heb juist deze muis gekocht omdat ie zo kick eruit ziet! :)

Ik hoef geen lelijke dinky toy zoals een m$ explorer. Ze zitten nu bij de Office XP prof erbij BAH :) rsi dingen zijn het.

Me vorige muis was een logi mouseman optical.

Tijdje terug had ik problemen met me boomslang en ging terug naar de mouseman. Pas dan merk je pas hoe goed een razer is. Het is zoveel nauwkeuriger dan elk optische muis op markt

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
Okee, bedank voor de reacties, ik denk dat ik er een ga bestellen. http://tweakers.net/pricewatch/13546

w00t

Verwijderd

De BoomSlang2K is echt heel erg OK !!!

Ik heb ook de M$ iNtelli explorer en nog zo'n standaard muis, maar de BS2K is echt veel beter.

Hoe komt dat :
standaard muis = bagger daar hebben we het dus niet meer over, maar "what about de optical..."

M$ Optische muis voordelen :
-Erg "smooth", gaat echt supergladjes
-Lekkere scrollknop
-Goed geplaatste buttons( behalve die 2de thumb-button)
-Geen muisbal schoonmaken

M$ Optische muis nadelen:
-Hapert lichtjes bij te glad, of te eentonig opplervlak, beste muismat voor een optische muis lijkt een stuk karton....
-Rechtshandig only

Boomslang2K nadelen:
-Relatief snel RSI gevoel (al na 8 uur aan eenstuk spelen >:) )
-Nog steeds muisbal schoonmaken
-Stug snoer

Boomslang2K voordelen:
-MEER KILLS bij Quake3 Rocket Arena B-)
-Super snel en precies

Dit is toch tweakers.net .... Een Karna Razer BoomSlang 2000 heeft 2000dpi }:O , alle andere muizen maar iets van 400 tot 1200... TADAAA!!!!!!!!

Verwijderd

Vergeet ik nog de puntentelling |:(

"normale" muis 3.0 ;(
M$ intelli muose explorer 8.0 *D
Karna Razer Boomslang 2000 8.5 8-)

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb m$ intelli mouse optical heb ook duurste razor maar die ligt in kast veelste shit snoer heel goedkoop aanvoelend scroll echt niks en je krijgt zere polsen sjees niet normaal gewoon rsi dus NIET KOPEN !

TOPIC CLOSE !

• twiekert
  • Laatst online: 11:39
Op dinsdag 26 juni 2001 20:16 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb m$ intelli mouse optical heb ook duurste razor maar die ligt in kast veelste shit snoer heel goedkoop aanvoelend scroll echt niks en je krijgt zere polsen sjees niet normaal gewoon rsi dus NIET KOPEN !

TOPIC CLOSE !
nederlands is ook een vak he?

die scroll voelt juist heel goed aan, schiet niet zomaar door en goed stroef. beter als die microsoft scrollwiel shit die na 3 maanden gebruik als een fietswiel door de muis rolt.

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
kijk ik zit hele dag achter pc en dat ding is echt nix maar dat weten sommige harcorde gamers als ik ook wel maar al zit je hele dag te gamen of te surfen dat ding is niet beter als m$ en ook nog eens zen geld nie waard ! >:)
Pagina: 1