Toon posts:

[LG G2] Booten naar recovery geeft 'Android op-z'n-rug'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:50
Ik wou CM13 op m'n LG G2 zetten (stond stock Android 4.2.2 op). Mislukt, geeft alleen kort een LG logo en verder zwart beeld. Met de nodige moeite nog wel in download-mode gekregen, en stock firmware teruggeflashd (Android 5.0.2).

In het proces van CM13 erop flashen heb ik zowel ClockWorkMod Recovery als TWRP geinstalleerd.

Nu heb ik stock er weer op staan, maar booten naar recovery gaat niet meer goed, ik krijg dan het groene Android poppetje die op z'n rug ligt met een rood uitroepteken wat opstijgt uit z'n buik... :'(

Toestel is geroot. Busybox is ook geinstalleerd.
Ook heb ik met ROM Manager opnieuw CWM erin geflashed en hij geeft ook de melding dat dit succesvol is gedaan maar het resultaat blijft hetzelfde.

Iemand een tip hoe ik de recovery weer werkend krijg?

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

Prulleman

a.k.a Nilz

Ik zou even kijken of het mogelijk is om via fastboot een custom recovery te flashen. Het lijkt er namelijk op dat je toch gewoon stock recovery hebt draaien.

Strava

• BiggyB
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-12 12:28
Ik kan me herinneren dat ik door volume down in te drukken door kon gaan naar de normale recovery. Het leek bij mij alsof dat dode android figuurtje een soort 'voorscherm' was, want alles werkte prima verder.

Misschien was het volume up.. maar in ieder geval geen echte combinatie, gewoon 1 knop een aantal seconden indrukken...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee