Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik wou CM13 op m'n LG G2 zetten (stond stock Android 4.2.2 op). Mislukt, geeft alleen kort een LG logo en verder zwart beeld. Met de nodige moeite nog wel in download-mode gekregen, en stock firmware teruggeflashd (Android 5.0.2).

In het proces van CM13 erop flashen heb ik zowel ClockWorkMod Recovery als TWRP geinstalleerd.

Nu heb ik stock er weer op staan, maar booten naar recovery gaat niet meer goed, ik krijg dan het groene Android poppetje die op z'n rug ligt met een rood uitroepteken wat opstijgt uit z'n buik... :'(

Toestel is geroot. Busybox is ook geinstalleerd.
Ook heb ik met ROM Manager opnieuw CWM erin geflashed en hij geeft ook de melding dat dit succesvol is gedaan maar het resultaat blijft hetzelfde.

Iemand een tip hoe ik de recovery weer werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Ik zou even kijken of het mogelijk is om via fastboot een custom recovery te flashen. Het lijkt er namelijk op dat je toch gewoon stock recovery hebt draaien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Ik kan me herinneren dat ik door volume down in te drukken door kon gaan naar de normale recovery. Het leek bij mij alsof dat dode android figuurtje een soort 'voorscherm' was, want alles werkte prima verder.

Misschien was het volume up.. maar in ieder geval geen echte combinatie, gewoon 1 knop een aantal seconden indrukken...