Mijn vraag.
Mijn pc vertoont een heel raar probleem, het scherm blijft maar flikkeren. als ik mijn pc opstart beginnen er strepen op het scherm te vertonen van verschillende kleuren die flikkeren, dit verergerd zich naar zwarte vlekken en een uiteindelijk gaat de monitor in slaap modus. hoe kan ik dit probleem oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik.
windows 10
steam met geinstallleerde games:
- payday2
- TeamFortress 2
( toen ik na het op nieuw installeren van de spellen payday ging spelen, dus een hoog grafisch demand had begon het proces weer overnieuw)
lijst van hardware
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik heb mijn pc helemaal gereset omdat ik dit probleem niet opgelost kreeg. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en naar windows 10 geupgrade, na een dag van programma's opnieuw installeren begint het scherm te flikkeren. Maar na het doen van een system restore waar deze programma's verwijdert werden bleef het scherm flikkeren. ik heb het vermoeden dat dit ligt aan een hardware fout maar weet dit niet zeker.
alvast bedankt voor de hulp.
Jairo Lommen.
Mijn pc vertoont een heel raar probleem, het scherm blijft maar flikkeren. als ik mijn pc opstart beginnen er strepen op het scherm te vertonen van verschillende kleuren die flikkeren, dit verergerd zich naar zwarte vlekken en een uiteindelijk gaat de monitor in slaap modus. hoe kan ik dit probleem oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik.
windows 10
steam met geinstallleerde games:
- payday2
- TeamFortress 2
( toen ik na het op nieuw installeren van de spellen payday ging spelen, dus een hoog grafisch demand had begon het proces weer overnieuw)
lijst van hardware
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 177,- | € 177,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/8 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 66,84 | € 66,84 |
1 | Kingston HyperX Savage SSD 240GB | € 85,40 | € 85,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 543,49 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik heb mijn pc helemaal gereset omdat ik dit probleem niet opgelost kreeg. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en naar windows 10 geupgrade, na een dag van programma's opnieuw installeren begint het scherm te flikkeren. Maar na het doen van een system restore waar deze programma's verwijdert werden bleef het scherm flikkeren. ik heb het vermoeden dat dit ligt aan een hardware fout maar weet dit niet zeker.
alvast bedankt voor de hulp.
Jairo Lommen.
[ Voor 13% gewijzigd door jairo lommen op 17-07-2016 16:53 ]