Hoog bod van nieuwe user v&a

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 17:45
Hallo,

Ik heb een hoog bod ontvangen op een advertentie van een nieuwe gebruiker die mogelijk dubieus is.

Kan een admin mogelijk bevestigen of dat een éénmalige actie is of dat het een oplichter kan zijn?

Ik heb geen behoefte aan grapjasses die de prijs opdrijven :).

Als het legitiem lijkt is het alleen maar mooi natuurlijk :).

V&A aangeboden: Dell XPS 13 (2015) i7 QHD+

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:15
Dat bod van 800 euro (danielbijmolen) zal wel een oplichter zijn
Zo te zien heb je je oordeel al klaar. Man man man.

[ Voor 5% gewijzigd door Bobmeister op 17-07-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Of die user nou wel of niet een oplichter zou zijn, het is aan jou de keuze om je al dan niet te laten oplichten. Met andere woorden: laat de transactie zo verlopen dat je niet opgelicht kan worden door wie dan ook.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Tja ook eens een bod van iemand gehad die vrij nieuw was die hoog is. Toch in zee gegaan en hij heeft via bank overgemaakt dus dacht wel welletjes. Zegt hij dat hij defect is aangekomen. Uiteindelijk goed gekomen. Maar nog steeds onzeker of hij "slechte" bedoelingen had zoals product swappen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Je kunt m' altijd een bericht sturen dat die m' meteen voor die prijs kan ophalen (contant geld of overmaken vooraf). Als die niet reageert gewoon het bod verwijderen. Probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt je oordeel al klaar en daarbij maak je hem publiek al zwart. Ik had meer klasse verwacht van een gebruiker die sinds 2004 geregistreerd is.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:30:
[...]

Want er is een verband tussen de datum dat iemand zich registreert en het handelingsvermogen van iemand?
Dat wordt wel verwacht ja.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 17:45
Awsom schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Zo te zien heb je je oordeel al klaar. Man man man.
De smiley er achter waren we even vergeten te kopiëren zeker? Haalt het nogal uit context.

En gezien er regelmatig (ook bij mij) nog wel eens een berichtje in mijn inbox komt dat ik met een mogelijke oplichter heb gehandeld of contact heb gehad ben ik daar wel behoorlijk attent op.

Maar ik heb het verwijderd voor je :).
BSOD baby schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:13:
Je kunt m' altijd een bericht sturen dat die m' meteen voor die prijs kan ophalen (contant geld of overmaken vooraf). Als die niet reageert gewoon het bod verwijderen. Probleem opgelost?
Dat heb ik tegelijkertijd ook gedaan, maar niet dat die um 'gelijk' kan ophalen. Het is een veiling en ik wacht die rustig af.
Maar als iemand 'uit het niets' ineens een bod uit brengt vind ik dat, met bovenstaand in het achterhoofd, een normale gedachtegang.
BSOD baby schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:13:
Gelukkig is het hier geen marktplaats, maar anders had ik het bod allang verwijderd (met alsnog een bericht er achteraan om duidelijkheid te krijgen).
RGAT schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:41:
[...]

Dat wordt wel verwacht ja.
Met die jaren komt ook de ervaring, helaas zijn die niet altijd even positief en dat maakt men er niet goedgeloviger op.

In dat licht is het er op t.net ook niet echt veiliger op geworden en dure producten zijn veelal het doelwit.
Ze zijn er wel alert op en meestal snel bij, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 17-07-2016 19:01 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37
LA -> V&A
Pagina: 1