Vaak lees ik een hele forum thread door. Dan zou ik het heel handig vinden om makkelijk de volgende post 'bovenaan' het scherm te selecteren. Op allerlei sites worden de toetsen 'J' en 'K' gebruikt voor deze functionaliteit. Als je mij niet goed begrijpt moet je maar eens op Facebook op de toets J drukken. Ik vind dat een geweldige feature.
Als ik me niet vergis kun je in je preferences selecteren hoe een thread weergegeven wordt, dus nieuwste berichten als eerste bovenaan. En dan vervolgens gewoon de navigatie gebruiken km naar de volgende pagina te gaan.
Als jij echt bedoelt dat je van thread naar thread wilt springen binnen een subforum: dat wordt wat lastig, want de nummers van de thread worden willekeurig over het hele subforum uitgedeeld
Als jij echt bedoelt dat je van thread naar thread wilt springen binnen een subforum: dat wordt wat lastig, want de nummers van de thread worden willekeurig over het hele subforum uitgedeeld
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat TimKras denk ik bedoeld is dat als je op "j" klikt, dat dan de volgende post in het midden van het scherm scrolt, en dan je met 'k' weer een post naar boven gaat.
Werkt inderdaad ook zo op Facebook, is erg handig
Werkt inderdaad ook zo op Facebook, is erg handig
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Een beetje meer uitleg: http://www.labnol.org/internet/j-k-keyboard-shortcuts/20779/
Hierbij een bump voor deze feature.
o.a. Feedly gebruikt ook de J en K om te navigeren naar de vorige / volgende post.
o.a. Feedly gebruikt ook de J en K om te navigeren naar de vorige / volgende post.