Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 794721

Topicstarter
Als ik in mijn OP3 een APK bestand wil installeren, krijg ik "fout bij parsenen", terwijl op een andere phone de install gewoon lukt.
Iemand idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Meestal betekend dat dat de apk voor een nieuwe of andere Android versie is.

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:03
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Graag je start post uitbreiden met wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 794721

Topicstarter
Pardon me, maar ik las de topics over OP3 en begreep dat je een vraag kon stellen. Dank voor je toelichting.
Tja, wat heb ik zelf geprobeerd. Niet veel, omdat ik het ook niet weet. Ik wil een Tomtom apk-bestand (origineel) installeren en lukt dus niet wegens bovengenoemde foutmelding. Hetzelfde bestand op een oudere android 4.2.2 lukt wel. OP3 heeft Android 6.0 en Oxygen OS 3.2.1. Het enige wat ik mij kan voorstellen dat de beveiling van de OP3 is aangescherpt of dat het hangt op Oxygen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:03
Originele apk's van TomTom zijn prima te vinden in de playstore, mocht die niet werken moet je contact opnemen met TomTom.

Dit is niet de bedoeling hier

Strava

Dit topic is gesloten.