Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samenstelling game pc (laatste loodjes)

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn game systeem wil ik graag de nieuwste games spelen de hoogste instellingen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 600/700 euro aan uitgeven.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja ik heb zelf al een Monitor en randapparatuur.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[iWil er zowieso een goede videokaart in hebben.Die ik ook nog in de toekomst kan gebruiken voor games.En een SSD is wel een must voor snelle opstart.[/i]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maak niet echt uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
prestatie en zo goedkoop mogelijk.

Ga je overklokken?
Niet overklokken.

Wat verwacht je van ons?
liefst zo goedkoop mogelijk.Wel met goede prestaties.2e hands componenten zijn ook welkom. _/-\o_

heren! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Donderdag al wat spulletjes besteld. En alles is netjes geleverd door Afuture :)
Ik moet alleen nog een nieuwe voeding , Behuizing (liefst lekker compact. Als het mogelijk is 33cm hoog) en natuurlijk de videokaart.
Over de nieuwe rx480 ! is het de moeite waard om te wachten? Merk ik verschil als ik aan het gamen bent?

Hieronder mijn lijstje van wat ik tot nu toe in huis heb :9

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 181,50€ 181,50
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 51,95€ 51,95
1BenQ VW2235H Wit€ 133,55€ 133,55
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 35,39€ 35,39
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 32,14€ 32,14
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 57,95€ 57,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 492,48

Verwijderd

Voeding en behuizing heb je toch al? Voeding mag dan van matige kwaliteit zijn, als deze niet ouder dan 5 jaar is kan je hem nog gebruiken. Wel de hoogste powerstates uitschakelen in het bios want dat ondersteunt die voeding niet.
De CM 690 is een prima behuizing en dus ook nog goed bruikbaar.
Voor de videokaart zou je kunnen wachten op de custom modellen van de RX 480 en GTX 1060. Je kunt ook proberen een gebruikte GTX 970 / R9 390 op de kop te tikken voor ongeveer €200.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan wederom gewoon prima verder in Zelf Game-pc bouwen Max. 600/700 euro.

Dit topic is gesloten.