Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op surfen en programmeren. Ook moet ik er fatsoenlijk Garry's Mod op kunnen draaien. Als OS gebruik ik Debian.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €400,- inclusief verzendkosten en geen cent duurder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een barebone zijn, want ik heb niet zoveel verstand van het samenstellen van computers. Hij moet een VESA-mount hebben, zodat ik hem achter mijn scherm kan hangen. Ook moet hij klein, stil, zuinig en toekomstbestendig (moet een jaar of 8 meegaan) zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of de componenten met elkaar werken en of Debian er fatsoenlijk op werkt. Ook moet hij zo goedkoop mogelijk zijn en zo veel mogelijk bang-for-buck.
Ik ga er vooral op surfen en programmeren. Ook moet ik er fatsoenlijk Garry's Mod op kunnen draaien. Als OS gebruik ik Debian.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €400,- inclusief verzendkosten en geen cent duurder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel NUC NUC6i3SYH | € 278,95 | € 278,95 |
1 | Kingston ValueRAM KVR21S15S8/8 | € 28,86 | € 28,86 |
1 | Crucial BX200 240GB | € 65,95 | € 65,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 373,76 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een barebone zijn, want ik heb niet zoveel verstand van het samenstellen van computers. Hij moet een VESA-mount hebben, zodat ik hem achter mijn scherm kan hangen. Ook moet hij klein, stil, zuinig en toekomstbestendig (moet een jaar of 8 meegaan) zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of de componenten met elkaar werken en of Debian er fatsoenlijk op werkt. Ook moet hij zo goedkoop mogelijk zijn en zo veel mogelijk bang-for-buck.