Vraag

• DeJulianNL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-06-2021
Beste mensen.
Ik heb een Samsung galaxy ace 2 I8260, ik wil hem graag updaten naar een hogere OS versie. Ik zit momenteel op 4.1.2. Alleen als ik wil updaten geeft hij aan: Uw apparaat is aangepast, software-update zijn niet beschikbaar. Ik heb Root, dus daar heeft het waarschijnlijk mee te maken. Maar hoe krijg ik mijn Apparaat op 'Normaal'?

mvg, Julian

Beste antwoord (via DeJulianNL op 21-07-2016 14:34)

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

HANDTEKENING!!!

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44
Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Graag je start post uitbreiden met wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Lees ook het dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Strava

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

HANDTEKENING!!!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
Je geeft zelf het antwoord al. Je hebt root en hierdoor je systeem partitie aan laten passen. Hierdoor kun je dus niet meer updaten OTA. Je zult de root eraf moeten gooien.

Zoek eens op unroot en dan je apparaat naam/nummer. op xda-developers.com staat het waarschijnlijk ook wel.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals andere ook al aangeven zijn OTA updates niet meer mogelijk, doordat je geroot bent. Je kan echter wel de volledige OTA zip downloaden en die vervolgens via je recovery installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kimborntobewild
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:
Zoals andere ook al aangeven zijn OTA updates niet meer mogelijk, doordat je geroot bent.
Ik heb ook een GT-i8260; en die zit al jaren op 4.1, simpelweg omdat Samsung nooit 4.2 of hoger voor dit toestel heeft gelanceerd. Dus unrooten zal (ook) niet helpen :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

kimborntobewild schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:15:
[...]

Ik heb ook een GT-i8260; en die zit al jaren op 4.1, simpelweg omdat Samsung nooit 4.2 of hoger voor dit toestel heeft gelanceerd. Dus unrooten zal (ook) niet helpen :).
Je hebt niks te doen vandaag, dus schop je even een topic van dik 2 jaar oud 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• kimborntobewild
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pierre schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:17:
[...]

Je hebt niks te doen vandaag, dus schop je even een topic van dik 2 jaar oud 8)7
Nee; ik zocht naar een manier om mijn telefoon sneller te maken, en kwam zodoende dit draadje tegen. (Alleen staat er helaas niks in over sneller maken.)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee