[FP] Karma voor Shopreview zonder activiteit

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik kwam iets geks tegen.
[s]• nieuwe gebruiker
• drie advertenties
• geen V&A reviews

Toch karma voor Shopreviews. Klopt dit?
Karma voor Shopreviews zonder activeiteit

LinkedIn WoT Cash Converter

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

1) Account stamt uit 2011
2) Shopreview (dat is dus een review achterlaten over een winkel in de Pricewatch) heeft niks met V&A te maken

Ik snap niet waar de verwarring ligt?

[ Voor 24% gewijzigd door Migrator op 16-07-2016 22:18 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
My bad: ik keek bovenaan de ad...
2) Shopreview (dat is dus een review achterlaten over een winkel in de Pricewatch) heeft niks met V&A te maken
Ik zie in mijn profiel ook niet mijn eigen Shopreviews terugkomen. Dus dan hebben andere gebruikers dat ook niet.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PcDealer schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:20:
[...]

Ik zie in mijn profiel ook niet mijn eigen Shopreviews terugkomen. Dus dan hebben andere gebruikers dat ook niet.
Hoe bedoel je dit? Er wordt inderdaad vanuit /gallery niet gelinkt naar shopreviews, maar ze staan wel degelijk in de karmagraphs. Ik snap echt niet waar de verwarring ligt. Deze gebruiker heeft V&A-advertenties aangemaakt en daarvoor karma gekregen en heeft één (of meerdere) shopreview(s) gemaakt en daarmee ook karma verdiend. Niets geks aan? :)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PcDealer schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:20:
Misschien waarschijnlijk valt dat bij jou onder de noemer 'overige' omdat je zoveel karma hebt op verschillende onderdelen en die 0.01% voor je shopreview niet apart weergegeven is.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Migrator schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:26:
[...]

Deze gebruiker heeft V&A-advertenties aangemaakt en daarvoor karma gekregen en heeft één (of meerdere) shopreview(s) gemaakt en daarmee ook karma verdiend. Niets geks aan? :)
Ik zie geen activiteit met de noemer Shopreviews, maar wel karma daarvoor. De activiteit Shopreviews wordt echter helemaal niet getoond.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dus eigenlijk is dit een feature request om te linken naar gedane shopreviews vanaf het profiel? :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan op 17 verschillende dingen karma verdienen. Omdat een taartgrafiek van deze afmetingen met 17 elementen niet leesbaar is (en een legenda ook niet past), hebben we ervoor gekozen om dat te beperken tot een paar grote items en een 'overig'.

Lang niet al die 17 items zie je terug vanaf je activiteitpagina, ook ingediende producten en specificatieverbeteringen of aangevraagde tags zie je niet. Het lijkt me niet reeel om alle elementen waar je karma op hebt verdient zichtbaar te maken.

Van specifiek shopreviews is het dan nog extra lastig dat we een tijd lang 'oude' shopreviews automatisch verborgen. Het is dus goed mogelijk dat je uberhaupt niet alle shopreviews van iemand gaat kunnen zien.

Verder is er blijkbaar destijds gedacht dat shopreviews niet zo interessant zijn om als activiteit te noemen of zijn ze domweg vergeten. Ik weet niet hoe zinvol het is om shopreviews van iemand terug te kunnen zien? Het lijkt me niet dat je speciaal bij winkels die iemand goed vindt dan ook wilt gaan kopen? En voor fraudebestrijding hebben we intern al tools waar we wel de shopreviews van een account kunnen terugzien, inclusief diegene die reeds verborgen zijn :)

Hoedanook, is het nu duidelijk wat hier gebeurt? En vind je desondanks dat er nog wat zou moeten veranderen?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Bedankt ACM!
Hoe dan ook, is het nu duidelijk wat hier gebeurt? En vind je desondanks dat er nog wat zou moeten veranderen?
Ik zou het wel handig vinden om in elk geval mijn eigen shopreviews terug te kunnen vinden.

Pagina: 1