Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• KeizerMint
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-05-2021
Ik zoek een?

Een nieuwe mobiel om mijn Moto G te vervangen, graag in combinatie met een abo.

Wat is je budget?

Mijn budget ligt ongeveer rond de 25 euro per maand, hier kan nog wel een beetje mee gespeeld worden voor de juiste telefoon.

Over het algemeen bel en sms ik niet veel, vooral data is belangrijk dus een redelijk bundel 500mb/1G met goede snelheid zou het belangrijkst zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Gebruik zou vooral youtube/muziek/whatsapp/films/pokemon go etc zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?

Mijn voorkeur qua merk gaat uit naar Samsung, heb hier goede ervaringen mee maar zijn vaak wat prijziger. Geen ervaring met Apple, ook niet te veel interesse in.

Qua telefoontoestel vind ik het lastig om op dit moment een inschatting te maken, is het beter om voor een goedkoop budget model te gaan of misschien een goede "oudere" versie van een mobiel. Mijn kennis is niet toereikend om hier een goede inschatting voor te maken en ik zou ik wel wat hulp bij gebruiken.

Welke vragen heb je hier nog over?

Geen specifieke vragen op dit moment, hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen omdat ik er op dit moment zelf niet uitkom. Alvast bedankt iedereen :)

[ Voor 17% gewijzigd door KeizerMint op 16-07-2016 21:51 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 21:00
Wat heb je zelf al gevonden? Genoeg interessante aanbiedingen te vinden...

Zoiets bijvoorbeeld: https://www.tele2.nl/shop...laxy-a5-2016/?color=zwart

Dan heb je voor 29 euro per maand zelfs 4GB, onbeperkt bellen+sms en een leuk toestel.

• KeizerMint
Heb zelf al veel gevonden, probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik het op waarde moet schatten?
Dit wat jij aanbiedt bijvoorbeeld, ziet er mooi uit maar wat kan ik van de Samsung Galaxy A5 verwachten? Is natuurlijk geen top model toch?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Zoek eens op wat je nu per maand aan MB, minuten en SMS gebruikt, dan kun je daarmee al je keuze beperken? In je voorbeeld geef je al 500 - 1 GB en weinig SMS, maar hoeveel minuten, en is 500 MB altijd genoeg, breng dan je limiet op minimaal 500 MB. Alles er boven is mooi meegenomen.

[ Voor 45% gewijzigd door swhnld op 17-07-2016 10:47 ]

• KeizerMint
Ik zit qua minuten en sms samen nog niet op 100, dat is volgens mij erg laag. Met 500 MB zou ik op dit moment voldoende MB per maand hebben. Mogelijk is het handig om rekening houden met een lichte stijging? Zit nu nog onder de 500 elke maand.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:02
Neem een sim only bijv. van hollands nieuwe voor 10 per maand, dan krijg je 1000mb/sms/min.
Sim van Ben o.i.d. kan ook voor een tientje.
Dan is je max. budget dus 15x24=375 euro om een toestel te kopen.
Als je eenmaal weet welk toestel je wilt kijk je of je dat ergens i.c.m. abonnement nog goedkoper kunt krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door ASW1 op 17-07-2016 14:26 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Samsung S6, 24,50 per maand en eenmalig 36 Euro, 120 min, onbeperkt sms, 1gb data
https://www.gsmweb.nl/t-m...g-galaxy-s6-32gb/12494335
Pagina: 1