Ik heb gisteren nog even een Marshmallow-ROM op mijn Z3 Compact gezet. Dat ging goed, alleen leek hij meer niet dan wel op mobiele data over te schakelen wanneer ik draadloos uitzette. De ROM beviel me niet dus ik ben terug naar CM12.1 gegaan. Daar doet zich nu hetzelfde probleem voor. Ik slaag er niet in om mobiel internet aan de praat te krijgen.
Ik heb het toegangspunt (APN) opnieuw geconfigureerd conform de instructies van mijn provider maar het lijkt geen verschil te maken. Ik dacht even dat de radio misschien bijgewerkt was door de 6.0.1 ROM (was een volledige flash), en daardoor mobiele data problemen oplevert. Langs de andere kant heb ik een volledige TWRP backup teruggezet waardoor ik daarmee terug op 5.1.1 zit zoals voorheen; maar standaard flash je natuurlijk de radiopartitie niet.
Iemand ideeën voor ik de radiopartitie probeer te flashen?
Ik heb het toegangspunt (APN) opnieuw geconfigureerd conform de instructies van mijn provider maar het lijkt geen verschil te maken. Ik dacht even dat de radio misschien bijgewerkt was door de 6.0.1 ROM (was een volledige flash), en daardoor mobiele data problemen oplevert. Langs de andere kant heb ik een volledige TWRP backup teruggezet waardoor ik daarmee terug op 5.1.1 zit zoals voorheen; maar standaard flash je natuurlijk de radiopartitie niet.
Iemand ideeën voor ik de radiopartitie probeer te flashen?
[Voor 3% gewijzigd door Borromini op 16-07-2016 20:35]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje