Het zoeken van een goede VPN provider vind maar een lastige zaak. Ik vertrouw de review websites in Nederland niet echt. Wie betaald hun? Etc. Ik zou graag middels dit topic informatie willen inwinnen over een goede VPN provider in de prijsklasse van 1,00 - t/m - 5,00 euro per maand.
Je zou deze vraag denk ik beter in het VPN topic kunnen stellen: [VPN] Internetten via een VPN-provider
Een van de laatste posts betreft een mooie aanbieding!
Een van de laatste posts betreft een mooie aanbieding!
Zucht...
Anoniem: 583798
Kijk ook naar VPN Providers die wat duurder zijn of 5 euro moet echt de prijs zijn die je voor je privacy overhebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 583798 op 16-07-2016 19:03 ]
Anoniem: 203842
Als het "el cheapo" moet (lees: op zijn Nederlands), dan krijg je ook el cheapo service (lees: slechte snelheid etc...).
Probeer eens een "duurdere" VPN provider, en stap daarna over naar een "goedkope". En zie het verschil.
Probeer eens een "duurdere" VPN provider, en stap daarna over naar een "goedkope". En zie het verschil.
Waarvoor wil je het gebruiken?
Je kunt ook een VPS nemen bij digitalocean en openvpn installeren;)
Je kunt ook een VPS nemen bij digitalocean en openvpn installeren;)
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Het doel is om af-en-toe anoniem te kunnen surfen. Ook zou ik meer privacy willen hebben voor zaken zoals IRC chat. Het mooiste zou uiteraard een super snelle VPN zijn; maar ik wil even iets goedkoops om het te proberen.
Hartelijk dank voor alle tips!
Ik denk dat je dan wel goed zit met een VPS.iBurger schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:09:
Het doel is om af-en-toe anoniem te kunnen surfen. Ook zou ik meer privacy willen hebben voor zaken zoals IRC chat. Het mooiste zou uiteraard een super snelle VPN zijn; maar ik wil even iets goedkoops om het te proberen.
Die beheer je zelf dus niemand die er verder toegang tot heeft.
Hij is snel en dus niet afhankelijk van andere, en je kunt kiezen op welke locatie je hem wilt hebben draaien.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Anoniem: 203842
En waarom zou je "super snelle" VPN willen hebben? Voor als je gaat downloaden via newsgroepen, kan je ook via SSL doen. Dus dan heb je de VPN niet nodig. Die download mag langs de VPN gaan.
Maar of een eigen VPS + openvpn zo anoniem is weet ik eigenlijk niet.
Alle verkeer uit die VPS is per definitie afkomstig van de eigenaar, en alleen van de eigenaar / huurder.
Volgens mij is dat makkelijker herleidbaar dan verkeer vanuit een gezamelijke VPN server die "geen sessie data" bijhoud. Lijkt me dan een stuk moeilijker te herleiden en dus anoniemer.
Alle verkeer uit die VPS is per definitie afkomstig van de eigenaar, en alleen van de eigenaar / huurder.
Volgens mij is dat makkelijker herleidbaar dan verkeer vanuit een gezamelijke VPN server die "geen sessie data" bijhoud. Lijkt me dan een stuk moeilijker te herleiden en dus anoniemer.
Ik heb mij een jaartje afgesloten bij privateinternetaccess. Ben er tevreden van, speeds liggen rond de 5MB/s en veel landkeuzes om naar buiten te gaan.. Behalve Rusland
5 euro/m is 60 per jaar. Zo goedkoop is dat helemaal niet, voor dat bedrag heb je al zat keuze dus waarom men daarover zo zit te miepen is mij een raadsel.
Betaal zelf geloof ik 25 dollar of euro per jaar...
Maar zoals al gezegd, er is al een enorm topic over VPN providers dus lees daar de laatste 10 pagina's eens van door...
Betaal zelf geloof ik 25 dollar of euro per jaar...
Maar zoals al gezegd, er is al een enorm topic over VPN providers dus lees daar de laatste 10 pagina's eens van door...
Een eigen virtuele server in de cloud is gaaf. Ik had hier zelf niet aan gedacht. Mogelijk is het wel iets minder veilig dan een super goede VPN, maar je hebt wel meer controle. Mogelijk zou je twee VPS'en aan elkaar kunnen linken; en zo een netwerkje opbouwen dat moeilijk te tracen is.djkavaa schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat je dan wel goed zit met een VPS. Die beheer je zelf dus niemand die er verder toegang tot heeft. Hij is snel en dus niet afhankelijk van andere, en je kunt kiezen op welke locatie je hem wilt hebben draaien.
Het hebben van een VPS lijkt me zeer slimme oplossing. Thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door iBurger op 18-07-2016 09:12 ]
Succes ermeeiBurger schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:10:
[...]
Een eigen virtuele server in de cloud is gaaf. Ik had hier zelf niet aan gedacht. Mogelijk is het wel iets minder veilig dan een super goede VPN, maar je hebt wel meer controle. Mogelijk zou je twee VPS'en aan elkaar kunnen linken; en zo een netwerkje opbouwen dat moeilijk te tracen is.
Maar voor mij doel lijkt me dit een zeer slimme oplossing. Thanks!
Pagina: 1