PayPal: hoe verifieer je eigen adres...?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Topicstarter
Ik moet vanwege de zowat overschreden limiet wat gegevens laten verifiëren bij PayPal. Rijbewijs is gelukt maar nu willen ze een bewijs van het adres. Ze vragen om bijvoorbeeld rekening van elektra of telefoon of brief van overheid. Dus heb ik foto's gemaakt van belastingbrieven (bedragen afgeplakt) en screenshots van rekeningen (denken die lui bij PayPal dat iedereen alles nog op papier krijgt?!) maar niets wordt geaccepteerd door de site...

Heeft iemand een idee wat PayPal wél accepteert? Mss heeft iemand hier al mee te maken gehad en weet die precies wat voor soort brief geaccepteerd wordt. Moet echt alles erop staan of is adres gedeelte genoeg en dat soort dingen. En zijn screenshots ok? zoals ik al zei: wie krijgt al dit soort dingen nou nog via de post op papier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat lijkt me nou iets wat de klantenservice van Paypal je kan vertellen. Men kan hier nog zoveel zeggen, maar het gaat erom wat zij gaan accepteren. Ga dus met hun in debat.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 16-07-2016 18:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:26
Klink als een scam. Meestal als bedrijven jouw adres willen controleren sturen ze je een brief met daarin een activatiecode.

Bij paypal moet het trouwens via je credit card.
http://pages.ebay.nl/help/buy/questions/confirm-address.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:34:
Dat lijkt me nou iets wat de klantenservice van Paypal je kan vertellen. Men kan hier nog zoveel zeggen, maar het gaat erom wat zij gaan accepteren. Ga dus met hun in debat.
Hm, ja, ik had gehoopt dat iemand me hier zou kunnen helpen maar ik ga maandag dan maar even bellen.
jeroen3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:54:
Klink als een scam. Meestal als bedrijven jouw adres willen controleren sturen ze je een brief met daarin een activatiecode.

Nee, dit is geen scam: ik kreeg de melding over het verifieren toen ik inlogde op de PayPal site. ;) Ik kreeg er trouwens ook een mail over maar daar ben ik altijd heel voorzichtig mee: zo klik ik absoluut nooit op een link in een mail. En dit is trouwens ook wat anders dan waar die link over gaat. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben maandag naar PayPal. Tenzij iemand anders nog een tip heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
jeroen3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:54:

Lijkt me geen scam, je moet de documenten als het goed is ook uploaden op de site van Paypal.
Het kan misschien met een creditcard, maar rekeningen zijn ook een manier waarop het kan. Ik heb zelf de rekening van mijn mobiele abonnement gebruikt om mijn adres te verifieren een hele tijd geleden.

Verder zou ik, zoals Gambieter al voorstelde, contact opnemen (als het even kan p telefoon) met Paypal. Waarschijnlijk als je ze opbelt en het verhaal uitlegt, is het zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog wel wat papieren rekeningen en heb ook al een paar keer bij de gemeente een uitreksel gevraagd (niet voor paypal).

De reden dat ze het vragen is denk ik omdat het een bank is, Western Union vraagt het ook af en toe maar ik heb nooit zin om het terug te sturen. Als ik op de limiet zit gebruik ik de gegevens van mijn vrouw :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Snowdog schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 20:22:
[...]

Lijkt me geen scam, je moet de documenten als het goed is ook uploaden op de site van Paypal.
Het kan misschien met een creditcard, maar rekeningen zijn ook een manier waarop het kan. Ik heb zelf de rekening van mijn mobiele abonnement gebruikt om mijn adres te verifieren een hele tijd geleden.
Klopt, uploaden moet inderdaad via de PayPal site. En deze extra verificatie kan dus niet met een credit card (waarvan ze alle info ook al hebben). Maar ik heb ondertussen al door waarom mijn info niet geaccepteerd werd: ik probeerde het te doen op de iPad en daar bleef ik hangen op een scherm waar ik dus een foto van een rekening moest uploaden. Het leek dat de site de foto niet accepteerde. Zonet probeerde ik het op mijn PC en daar bleek dat er op die pagina nog een optie zat die op de iPad niets deed maar op de PC wel: als ik daar op klikte, kwamen er op de PC extra invulvelden tevoorschijn. Het lukte op de iPad dus niet omdat de site eerst nog bepaalde verplichte info verwachtte! Na het invullen daarvan werd alles meteen geaccepteerd. Nou ja, alles werd geupload en geaccepteerd om goedgekeurd te worden: PayPal gaat de info nu checken en dan krijg ik binnen een paar dagen te horen of alles okay is of niet.

Dus tip voor degenen die in de toekomst iets niet gedaan krijgen in dit proces: check even of je alle opties wel goed te zien krijgt en kunt aanpassen en probeer het anders op een ander device. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 16-07-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin748
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Ik heb op het moment het zelfde probleem. Ik ben al 2 maand bezig om Bewijs Van Adres goed gekeurd te krijgen met bijv mijn ID kaart, Bank Afschriften, Post Pakketjes etc, maar helemaal niks helpt, en ben dus door mijn opties heen. Ik snap niet waarom het niet wil, alsof paypal mij expres wil tegen werken ofzo, en de klanten service is ook om te huilen, en daardoor heb ik nu ook betaling problemen... Kan IEMAND mij alsjebliefd helpen, ik ben helemaal ten einde raad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-04 18:21

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic is inmiddels vijf jaar oud en krijgt van mij een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.