Ik moet vanwege de zowat overschreden limiet wat gegevens laten verifiëren bij PayPal. Rijbewijs is gelukt maar nu willen ze een bewijs van het adres. Ze vragen om bijvoorbeeld rekening van elektra of telefoon of brief van overheid. Dus heb ik foto's gemaakt van belastingbrieven (bedragen afgeplakt) en screenshots van rekeningen (denken die lui bij PayPal dat iedereen alles nog op papier krijgt?!) maar niets wordt geaccepteerd door de site...
Heeft iemand een idee wat PayPal wél accepteert? Mss heeft iemand hier al mee te maken gehad en weet die precies wat voor soort brief geaccepteerd wordt. Moet echt alles erop staan of is adres gedeelte genoeg en dat soort dingen. En zijn screenshots ok? zoals ik al zei: wie krijgt al dit soort dingen nou nog via de post op papier...
Heeft iemand een idee wat PayPal wél accepteert? Mss heeft iemand hier al mee te maken gehad en weet die precies wat voor soort brief geaccepteerd wordt. Moet echt alles erop staan of is adres gedeelte genoeg en dat soort dingen. En zijn screenshots ok? zoals ik al zei: wie krijgt al dit soort dingen nou nog via de post op papier...