Verschil in abonnementsvormen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een abonnement afnemen hier op Tweakers.net maar weet niet het verschil tussen de eerste drie abonnementen:

https://tweakers.net/aboshop/

15 euro
25 euro
35 euro

Of is er geen verschil tussen deze drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zit inderdaad geen verschil tussen, behalve dat je Tweakers meer support met €35 dan met €15 ;)
Bij alledrie deze "abo's" word je Donateur en krijg je (optioneel) een grijs schildje naast je naam :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O.K. dank je voor duidelijke antwoord. Zal eens kijken wat ik doe, twijfelde tussen die 35 en 50 euro abonnement. Die andere twee werd duidelijk het verschil vermeld.

Heb het 50 euro abonnement genomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

d:)b

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Welkom bij de club RGH :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je. Misschien nog wel een leuke tip voor Tweakers, waarom geen combi abonnement met bijvoorbeeld het AD erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een krant bij een Tweakers abo? Wut?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ad en tweakers is uiteindelijk dezelfde eigenaar, dus misschien wel een leuke combi prijs maken voor beide. Ik lees het AD ook graag bijvoorbeeld. Zo zullen er vast wel meer leden zijn die beide lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorinn schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:30:
Een krant bij een Tweakers abo? Wut?
Dat is eigenlijk best een goed idee. :o Ze zijn beiden onderdeel van de Persgroep. :Y Net als bijvoorbeeld de Volkskrant, het NRC, het Parool en nog veel meer kranten. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:37:
[...]

Dat is eigenlijk best een goed idee. :o Ze zijn beiden onderdeel van de Persgroep. :Y Net als bijvoorbeeld de Volkskrant, het NRC, het Parool en nog veel meer kranten. :)
Bijna goed. ;) Zie hier alle merken van de Persgroep: http://www.persgroepadvertising.nl/onze-merken
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:02:
Dank je. Misschien nog wel een leuke tip voor Tweakers, waarom geen combi abonnement met bijvoorbeeld het AD erbij?
Omdat een abonnement op het AD een stuk duurder is dan de 50€ van Tweakers Plus. We zijn wel aan het onderzoeken hoe we meer kunnen samenwerken met de Persgroep titels voor abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zeef schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:59:
[...]
Omdat een abonnement op het AD een stuk duurder is dan de 50€ van Tweakers Plus. We zijn wel aan het onderzoeken hoe we meer kunnen samenwerken met de Persgroep titels voor abonnees.
Dat snap ik uiteraard dat het AD een stuk duurder was. Maar met meer combinatie deals met leuke korting haalt de pers groep misschien wel weer extra klanten naar binnen.

Maar lees ook dat jullie er mee bezig zijn om dit te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blame Wikipedia. :P
Pagina: 1