Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze week heb ik bovenstaande telefoon gekocht en ik had al de smartwatch Motorola 360. Telefoon detecteert Watch niet. Ik probeer de watch in fabrieksinstellingen terug te zetten, maar dat lukt niet.

Horloge gaat alleen aan als hij in dockingstation wordt gezet. Welke stappen kan ik het beste uitvoeren om te koppelen. Ik begrijp dat het niet duidelijk is omschreven is, maar graag uw advies. Mocht je ng vragen hebben laat maar weten.

KL
\
...

\
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een toevoeging. De tijd wordt ook niet meer correct weergegeven op de watch

Toevoegingen kan je doen via de wijzig knop. Dubbelpost is niet toegestaan op tweakers.

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 19-07-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Hoe bedoel je?: Ik probeer de watch terug te zetten naar de fabrieksinstelligen, maar dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt, lijkt net of de knop blokkeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:08:
Horloge gaat alleen aan als hij in dockingstation wordt gezet. Welke stappen kan ik het beste uitvoeren om te koppelen.
Als het horloge alleen maar aan gaat in het dockingstation en verder niet, kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Je accu is brak, waardoor hij zonder dockingstation te weinig power heeft om te starten of je aan/uit knop is defect.

Werkt je horloge wel op andere toestellen?