Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik was er bijna helemaal zeker van dat ik voor de Xiaomi Redmi Note 3 Pro wilde gaan, maar nu heb ik een aanbod gekregen van iemand die zijn Oneplus 3 die drie weken oud is voor 350 wil verkopen aan mij. Hij komt ook nog eens in de buurt van mijn woonplaats volgende week. De bon heeft hij alleen digitaal, want de bon die hij in de doos kreeg kan hij niet vinden. Ik heb chat contact gehad met Oneplus en zolang ik het order nummer heb moet het helemaal goed komen qua hulp van hun kant en garantie.

De redenen dat ik uiteindelijk toch voor die OP3 zou kiezen is het formaat en design. Het is net even meer een smartphone dan de Redmi Note 3 Pro en het design ligt mij net even meer. Daarnaast als ik gedonder krijg moet ik de boel naar China sturen en dat is ook nog eens niet bij de echte maker van het toestel. Maar ik ben vooral benieuwd naar bevindingen van mensen hier. Zijn er mensen die beide telefoons hebben kunnen testen? Ik heb gezocht naar versus reviews van de Note 3 Pro en OP3 maar ben ze niet tegengekomen. Ik zou dan vooral benieuwd zijn naar de accuduur van beide.

Ik zou dan 138 euro meer betalen dan de Redmi Note 3 Pro. Is wel echt een nette deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Zoek eens individuele reviews van beide op, en leg dezelfde benchmarks naast elkaar, dan maak je je eigen vergelijking mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
devilsnight schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:59:
De bon heeft hij alleen digitaal, want de bon die hij in de doos kreeg kan hij niet vinden.
Voor zover ik weet zit er geen bon in de doos van de OnePlus 3, er zit alleen de pakbon in. En aangezien de telefoon online wordt gekocht is een online bon logisch.
De redenen dat ik uiteindelijk toch voor die OP3 zou kiezen is het formaat en design. Het is net even meer een smartphone dan de Redmi Note 3 Pro en het design ligt mij net even meer. Daarnaast als ik gedonder krijg moet ik de boel naar China sturen en dat is ook nog eens niet bij de echte maker van het toestel. Maar ik ben vooral benieuwd naar bevindingen van mensen hier.
Ik zou in ieder geval vanwege de bovengenoemde redenen al kiezen voor de OnePlus 3, verder is de software van de OnePlus 3 meer stock en in mijn ogen fijner dan de Xiaomi software.

Zou je verder nog een lijstje kunnen geven van verdere eisen, zodat we eventueel met andere alternatieven kunnen komen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 21-07-2016 10:56 ]