Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pokemon Go op intel

Pagina: 1
Acties:

• jokohoko
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:22
In het artikel over Pokemon Go wordt onterecht gemeld dat deze app nog niet werkt op Intel processors.
nieuws: Pokémon Go officieel beschikbaar in Benelux voor iOS en Android

Sinds 0.29 werkt dit wel, (ikzelf draai het op mijn Asus zenfone 2 met intel).

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:02
Je bent nu de tweede Tweaker die dit meldt, dus ik geloof jullie. Ik heb een edit gedaan. Thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Mark_88 op 16-07-2016 14:02 ]

• Smileynator
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-11 22:37
Een stukje achtergrond info. Het spel draait op de Unity game engine. Deze engine heeft bekende incompatability issues met intel cores op android devices. Dit gaat vaak gepaart met visuele glitches en lastiger debuggen op deze devices. Het gaat hier waarschijnlijk dus om het uitsluiten van eventuele problemen op een intel device omdat deze misschien ongetest zijn of iets dergelijks. Maar gezien er raportages zeggen dat t werkt, zou het inderdaad geen probleem moeten zijn voor intel android gebruikers.

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:02
Mogelijk zijn ze het dus gewoon vergeten weg te halen. :)

• Smileynator
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-11 22:37
Nou, ik ga er van uit dat ze het risico niet willen nemen, of ze niet kunnen testen. En het dus een soort "legaal indekken" actie is. Zo dat als mensen zouden klagen dat ze naar deze discription kunnen verwijzen en zeggen dat ze het niet officieel ondersteunen. Dit is namelijk makkelijker dan wel ondersteunen.